عرضه نسخه Outsider در برزیل

معرفی رنو کوئید 2022

2 بهمن 1400 15:19

رنو کوئید در ابتدا با هدف تصاحب سهمی از بازار خودروهای ارزان‌قیمت کشورهای درحال توسعه، قدم به عرصه گذاشت. قیمت این خودرو در هنگام معرفی در هند برابر با 3,900 دلار بود که حتی در آن کشور هم بسیار ارزان محسوب می­‌شود. اما به مرور زمان، اوضاع ایمنی و تجهیزات کوئید هم بهبود پیدا کرد به نحوی که افزایش استحکام بدنه، افزایش امکانات و تغییرات ظاهری، قیمت پایه این خودرو در هند را به 5,700 دلار افزایش داده است.

به دلیل افزایش تجهیزات ایمنی و رفاهی، رنو کوئید با قیمت 11 الی 12.5 هزار دلار در برزیل به فروش می­‌رسد.اکنون مدل مخصوص آمریکای جنوبی از رنو کوئید در کشور برزیل معرفی شده است، که ظاهری مشابه با نسخه حاضر در هند دارد. این هاچبک 3.68 متری به دیلایت­ و چراغ‌های عقب LED، صفحه پشت آمپر دیجیتال و صندلی­‌های عقب با قابلیت تا شدن به نسبت 60 به 40 مجهز شده است. در تریم‌های گران‌تر، از مواد باکیفیت بیشتر برای روکش صندلی­‌ها استفاده خواهد شد.

پیشرانه یک لیتری سه سیلندر و تنفس طبیعی SCe مورد بازبینی قرار گرفته و خروجی آن به 68 اسب‌­بخار با سوخت بنزین و 71 اسب‌­بخار با سوخت اتانول رسیده است. هاچ‌بک رنو تنها با جعبه‌دنده 5 سرعته دستی به فروش می‌رسد.

رنو کوئید 2022 نسخه Outsider

رنو کوئید برزیل در حالت استاندارد به قابلیت توقف/حرکت مجهز شده است، که تاثیر زیادی در کاهش مصرف سوخت دارد؛ ضمن ­این‌که مقاومت غلتشی تایرهای جدید هم 20 درصد کمتر از نمونه‌­های قبلی است.

رنو کوئید برزیل برخلاف نسخه هندی خود همواره به 4 کیسه هوا مجهز بوده است، اما اکنون موارد بیشتری شامل سیستم پایداری، دستیار شروع حرکت در سربالایی و هشدار کمربند برای تمامی صندلی­‌ها نیز به همراه این خودرو ارائه می­‌شود.

رنو کوئید 2022 نسخه Outsider

افزایش تجهیزات ایمنی و رفاهی، افزایش قیمت رنو کوئید را در پی داشته به نحوی که این خودرو در برزیل اکنون با قیمت 11 الی 12.5 هزار دلار به فروش می­‌رسد. بد نیست بدانید قیمت پایه رنو ساندرو در این کشور 14,900 دلار تعیین شده است. نسخه گران‌تر و البته برقی رنو کوئید یعنی E-Tech هم در آینده نزدیک در برزیل عرضه خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : autoreview.ru

دیدگاه کاربران