تغییرات ظاهری و فنی برای مشتریان چینی

معرفی پژو 4008 Creation Edition

12 بهمن 1400 10:34

شرکت پژو برای جلب نظر مشتریان جوان چینی، نسخه تازه‌­ای از کراس‌­اور 4008 را با لقب Creation Edition معرفی کرده است، که در برخی موارد ظاهری و فنی با سایر مدل‌ها تفاوت دارد.

پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ با فناوری­‌های CVVT و تزریق مستقیم سوخت در زیر کاپوت نصب شده که 208 اسب‌­بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.یکی از تفاوت‌ها، امکان سفارش رنگ‌های متنوع برای بدنه پژو 4008 Creation Edition است که از میان آن‌ها می­‌توان به آبی iceberg اشاره کرد.

دوخت لوزی‌شکل روکش چرم قرمز صندلی‌­ها از مدل‌های اسپرت قدیمی پژو الهام گرفته شده، که در کنار طراحی انحصاری کابین محصولات پژو یعنی i-Cockpit، نمایی هیجان‌­انگیز را پدید آورده است. نمایشگر مرکزی 10 اینچی لمسی، صفحه پشت آمپر 12.3 اینچی دیجیتال، فرم اسپرت فرمان و طراحی خاص اهرم تعویض دنده، از دیگر نکات قابل ذکر درمورد کابین پژو 4008 Creation Edition است.

از میان تجهیزات رفاهی این نسخه خاص از پژو 4008 می‌­توان به تنظیم ششگانه برقی صندلی راننده و سرنشین، بالابر خودکار تمام شیشه­‌ها و آئینه برقی وسط با تنظیمات پارکینگ اشاره کرد.

پژو 4008 Creation Edition

برای ایجاد تمایز بیشتر میان این نسخه با سایر نسخه­‌های پژو 4008، پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ با فناوری­‌های CVVT و تزریق مستقیم سوخت در زیر کاپوت نصب شده که 208 اسب‌­بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته ساخت آیسین به چرخ‌ها منتقل می­‌کند. مصرف سوخت این خودرو در چرخه ترکیبی هم برابر با 6.2 لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است، که نسبت به حجم و توان پیشرانه، قابل قبول به نظر می‌­رسد.

شرکت پژو اعلام نموده که از استیل با مقاومت بالا در ساخت ستون‌ها، پنل‌های بدنه و بخش زیرین استفاده کرده است، تا امنیت سرنشینان را افزایش دهد.

پژو 4008 Creation Edition

تایرهای پژو 4008 Creation Edition هم از سری Leaf e-Primacy ساخت میشلین تامین شده که مقاومت غلتشی بسیار کمی دارند و همچنین از فناوری تقسیم فشار بهره‌­مند شده‌اند، که تمامی این موارد باعث تماس بهتر تایر با سطح زمین و کاهش سروصدای ناشی از حرکت خواهد شد.

علاوه بر گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر، تسهیلات زیادی برای مشتریان پژو 4008 Creation Edition درنظر گرفته شده، که شامل هدیه نقدی در صورت تعویض خودروی دست دوم با این مدل و تخفیف در هنگام انجام سرویس‌­های تعمیرات در سالهای بعد است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : inf.news

دیدگاه کاربران