ستاره فیلم Uncharted

دیدار با هیوندای توسان Beast

15 بهمن 1400 12:20

شرکت هیوندای به تازگی کانسپتی به نام توسان Beast معرفی کرده، که در فیلم Uncharted نیز ایفای نقش نموده است.

فیلم Uncharted توسط کمپانی سونی پیکچرز تهیه شده و از یازده فوریه در بریتانیا و هجده فوریه در ایالات متحده به نمایش درخواهد آمد. این کانسپت درحقیقت نسخه تغییر یافته از مدل استاندارد هیوندای توسان است، که به لطف برخی تغییرات ظاهری و فنی، توانایی بسیار بیشتری در آفرود به دست آورده است.

این خودرو حاصل خلاقیت گروهی از متخصصان هیوندای در مرکز طراحی و مهندسی این شرکت در ارواین در ایالت کالیفرنیا است، که البته در هنگام انجام پروژه با اعضای شرکت سونی پیکچرز همکاری کرده­‌اند.

تغییرات توسان Beast نسبت به نمونه استاندارد مواردی شامل میله محافظتی جلو، چراغ‌های LED اضافه، اسنورکل، ریل سقفی سفارشی، رکاب­‌های جانبی و قطعات پلاستیکی پیچ شده به گلگیرها، رینگ‌های مشکی با تایرهای Nitto A/T ساخت تویو و البته افزایش ارتفاع بدنه را شامل می­‌شود.

تام هالند سوار بر هیوندای توسان در فیلم Uncharted

فیلم Uncharted توسط کمپانی سونی پیکچرز تهیه شده و از یازده فوریه در بریتانیا و هجده فوریه در ایالات متحده به نمایش درخواهد آمد. این فیلم براساس یک بازی کامپیوتری پرطرفدار در پلی استیشن ساخته شده و ستارگانی همچون تام هالند، مارک والبرگ و آنتونیو باندراس در آن حضور دارند.

علاوه بر توسان Beast، چند خودروی دیگر هم در فیلم Uncharted مورد استفاده قرار گرفته که سه محصول جنسیس یعنی G90 , G80 و GV90 را شامل می‌شود. پس از فیلم اسپایدرمن No Way Home، این دومین همکاری هیوندای با سونی پیکچرز است.

دیدگاه کاربران