خلق آرت‌کاری زیبا از هنرمند عرب در 4 روز

هنرنمایی برروی پاگانی

12 خرداد 1397 14:00

در همکاری شرکت چرم فولیتزو (Foglizzo) و هنرمند سعودی، شالیمار شربتلی (Shalemar Sharbatly) یک دستگاه پاگانی زوندا S به بوم نقاشی تبدیل شد، تا اثر هنری بدیعی شکل بگیرد.

کل رنگ‌آمیزی روی یک لایه انجام شده که تمام پنل‌های بدنه خودرو را پوشش داده و به راحتی قابل جدا شدن است.شربتلی فقط با یک قلمو و بهره‌مندی از ذوق هنری‌اش، توانایی‌ها و مهارت‌های خود را به خوبی نمایش داده است. نتیجه کار در مقایسه با پوشش‌های فیبرکربنی و رنگ آمیزی زیبایی که پاگانی برروی محصولاتش عرضه می‌کند، بسیار زیباتر شده است؛ گویی بدنه خودرو در حال حرکت است!

شربتلی با مجموعه کارهای هنری خود به نام «هنر در حال حرکت» توانسته اعتبار خوبی برای خود کسب کند و همواره، هدف خود را حرکت دادن هنر از دیوارهای گالری‌ها به مقاصد متنوع ذکر کرده است.

در نمای کناری سمت سرنشین ترکیبی از رنگ‌های قرمز، صورتی، بنفش، آبی و زرد را شاهد هستیم. در حالی که در نمای کناری سمت راننده ترکیبی از سایه‌های مختلف آبی و سبز دلربایی و نمایی شبیه به دریا را تداعی می‌کند.

 

تمامی این رنگ‌آمیزی روی یک لایه انجام شده که کل پنل‌های بدنه خودرو را پوشش داده و به راحتی قابل جدا شدن است. اتمام کار رنگ‌آمیزی کلی این خودرو برای شربتلی 4 روز زمان برده است.

 

دیدگاه کاربران