با الهام از از هنر خیابانی لندن

معرفی مینی نسخه Brick Lane

3 اسفند 1400 12:14

وقتی نوبت به طراحی مدل‌های عرضه محدود می‌شود، مینی اصلاً با آن احساس غریبگی نمی‌کند. از اواسط دهه 70 مدت‌ها قبل از اینکه ب‌ام‌و این برند را تصاحب کند، انواع مختلفی از مینی‌های عرضه محدود در بازار وجود داشتند. این خودروساز آلمانی-انگلیسی اکنون این سنت را با نسخه Brick Lane ادامه داده است. به گفته مینی، نسخه بریک لِین، از هنر خیابانی لندن الهام گرفته است.

به گفته مینی، نسخه بریک لِین، از هنر خیابانی لندن الهام گرفته است.همه مدل‌ها به رنگ سفید نقره‌‌ای متالیک با سقف آبی ارواح، قاب مشکی آینه‌ها و تزئینات کرومی هستند. یک طرح گرافیکی آجری نیز در مرکز کاپوت قرار داده شده است که با تکرار روی رکاب‌ها، تکمیل می‌شود. از جمله دیگر به‌روزرسانی‌ها می‌توان به تغییر شکل ستون C، سانروف پانوراما، رینگ‌های آلیاژی مشکی 17 اینچی و البته نشان زیبای Brick Lane اشاره کرد.

داخل کابین صندلی‌های چرمی کراس‌پانچ دیده می‌شود. هم‌چنین فرمان این خودرو که سیستم گرم‌کن دارد نیز رنگ مشکی پیانو را تکمیل کرده است. سیستم صوتی فوق‌العاده این خودرو از برند هارمن/کاردون در نظر گرفته شده است. سیستم تهویه مطبوع دوگانه به صورت استاندارد روی مینی فوق نصب خواهد شد.

مینی نسخه Brick Lane

بریک لین بر اساس مینی کوپر S ساخته شده است. یعنی حضور یک پیشرانه 2 لیتری دو توربو با 189 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور. جعبه‌دنده برحسب انتخاب مشتری می‌تواند 6 سرعته دستی و یا 7 سرعته دوکلاچه باشد. هم‌چنین مشتریان می‌توانند این پکیج را روی تیپ‌های 3 یا 5 در سفارش دهند.

آنطور که مینی می‌گوید امکان رزرو خودروی فوق از همین الان در نمایندگی‌ها مقدور است. قیمت‌ها از 35 هزار و 675 دلار آغاز می‌شود و تا 36 هزار و 675 دلار افزایش پیدا می‌کند. مینی می‌گوید از این نسخه تنها 125 دستگاه برای بازار آمریکا تولید خواهد کرد. 

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران