• ايندين پرسوت مدل 2022
  • ايندين پرسوت مدل 2022
  • ايندين پرسوت مدل 2022
  • ايندين پرسوت مدل 2022
  • ايندين پرسوت مدل 2022
  • ايندين پرسوت مدل 2022
  • ايندين پرسوت مدل 2022

نهایت اشرافیت روی دو چرخ

ایندین پرسوت مدل 2022 از راه رسید

9 اسفند 1400 14:40

جدیدترین دستاورد شرکت موتورسیکلت‌سازی Indian، محصولی جذاب در کلاس تورینگ است که Pursuit مدل 2022 نام گرفته است. یک موتورسیکلت لوکس و سایز بزرگ با تمام امکانات رفاهی موجود.

امکانات سواری شامل دستگیره‌ها و زین گرم‌‌شونده هستند. هم‌چنین شیشه جلو قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. جلوی پای راکب دریچه‌های تهویه مطبوع نصب شده تا در شرایط مختلف آب و هوایی بتواند پیمایشی جذاب داشته باشد. ایندین پرسوت به‌عنوان راحت‌ترین موتورسیکلت جاده‌ای آمریکا شناخته می‌شود و اکنون در نسخه جدید مجهز به فناوری و مهندسی سطح بالا برای افزایش تجربه سواری در پیمایش‌های طولانی مدت است.

قدرت این موتورسیکلت از پیشرانه PowerPlus که 1768 سی‌سی حجم و آرایش Vشکل دو قلو دارد، تامین می‌شود. خروجی پرسوت 121 اسب‌بخار قدرت و گشتاورش 178 نیوتن‌متر اعلام شده است. تمام توان پیشرانه به یک جعبه‌دنده 6 سرعته متصل شده که دنده ششم یک Over Drive به حساب می‌آید، که دور موتور را در حالت کروز کاهش می‌دهد.

به لطف استفاده از تنظیم‌کننده‌های جدید که شامل سوپاپ‌های هیدرولیکی و زنجیرهای کششی مربوط به میل بادامک هستند، نگهداری محصول جدید ساده‌تر خواهد بود. این باعث می‌شود تا قابلیت اطمینان آن نیز بهبود پیدا کند. سه حالت سواری در دسترس است. بارانی، استاندارد و حالت اسپرت که با در نظر گرفتن کنترل کشش و ABS تکمیل می‌شود.

ایندین پرسوت مدل 2022

امکانات سواری شامل دستگیره‌ها و زین گرم‌‌شونده هستند. هم‌چنین شیشه جلو قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. جلوی پای راکب دریچه‌های تهویه مطبوع نصب شده تا در شرایط مختلف آب و هوایی بتواند پیمایشی جذاب داشته باشد.

روی نمایشگر 7 اینچی این موتور قابلیت‌های GPS و رابط کاربری اپل کارپلی نصب شده است. برای فضای ذخیره‌سازی یک جعبه بزرگ با 133 لیتر فضا و که قفل برقی نیز دارد، در نظر گرفته شده است.

ایندین پرسوت مدل 2022

ایندین پرسوت در ویرایش Limited خود شامل رنگ‌های مشکلی متالیک و در ویرایش Dark Horse شامل رنگ‌های مشکی Smoke و نقره‌ای Quartz می‌شود.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت را باما دنبال کنید.

دیدگاه کاربران