• نسخه‌اي خاص از وولينگ ميني EV
  • نسخه‌اي خاص از وولينگ ميني EV
  • Wuling Mini EV GameBoy Edition
  • نسخه‌اي خاص از وولينگ ميني EV

ارتقای پرفروش‌ترین خودروی برقی بازار چین

معرفی نسخه‌ای خاص از وولینگ مینی EV

17 اسفند 1400 11:14

براساس اعلام اتحادیه خودروهای سواری چین، 395,451 دستگاه وولینگ مینی در سال گذشته توسط مشتریان چینی خریداری شده است، که نسبت به سال 2020 افزایش سه برابری نشان می­‌دهد. بنابراین محصول وولینگ توانسته عنوان پرفروش‌­ترین خودروی برقی چین را به دست آورد، درحالی‌که بی‌وای­‌دی کین و تسلا مدل Y در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

باتری 26.5 کیلووات ساعتی این خودرو می‌تواند نیروی لازم برای پیمایش 280 کیلومتر مسافت را براساس استاندارد CLTC تامین کند.به مناسبت موفقیت این خودروی برقی، شرکت وولینگ تصمیم گرفته یک نسخه ویژه از آن را با لقب GameBoy Edition و در چهار تریم متفاوت، به علاقمندان ارائه کند.

علاوه بر چراغ‌های جدید جلو، دیلایت LED و نوار LED بالای جلوپنجره، هریک از چهار تریم مذکور با القاب Hurricane Phantom , Jungle Traveler , Star Rover و Party Sweetheart، دارای برخی ویژگی­‌های انحصاری در رنگ بدنه، طرح رینگ‌ها و تریم داخلی هستند.

ابعاد وولینگ مینی GameBoy edition هم نسبت به مدل استاندارد تغییر کرده است، بدین معنا که طول با 80 میلی‌متر افزایش به 2.997 متر رسیده، ولی ارتفاع 17 میلی‌متر کاهش یافته و برابر با 1.604 متر است.

اما می‌­رسیم به مهمترین تغییر نسخه GameBoy edition یعنی نصب پیشرانه برقی به قدرت 41 اسب­‌بخار که نسبت به موتور استاندارد با 14 واحد افزایش مواجه است.

نسخه‌ای خاص از وولینگ مینی EV

براساس اعلام رسانه­‌های چینی، باتری 26.5 کیلووات ساعتی این خودرو می‌تواند نیروی لازم برای پیمایش 280 کیلومتر مسافت را براساس استاندارد CLTC تامین کند، که بسیار بیشتر از شعاع حرکتی مدل استاندارد این خودرو یعنی 120 تا 170 کیلومتر در نسخه‌­های مختلف است. البته شرکت سازنده هنوز خبر نصب این مجموعه باتری را تایید نکرده است.

نسخه استاندارد وولینگ مینی قادر است، به حداکثر سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد.

یکی از مهمترین دلایل استقبال کاربران از وولینگ مینی EV، قیمت بسیار ارزان این خودرو است که بین 4,200 تا 5,700 دلار تعیین شده است.

دیدگاه کاربران