• وولينگ بينگو پلاس

سودای رقابت با فولکس واگن ID.3

معرفی وولینگ بینگو پلاس

26 دی 1402 23:00

برند وولینگ که تحت شراکت جنرال موتورز و سایک متولد شده، سال گذشته از یک هاچ‌بک برقی به نام بینگو رونمایی کرد. اکنون تعدادی تصویر از یک محصول جدید به نام وولینگ بینگو پلاس منتشر شده است، که علی‌رغم شباهت با مدل بینگو، هویت مستقلی دارد.

مشخصات ظاهری وولینگ بینگو پلاس

ابعاد بدنه وولینگ بینگو پلاس در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.09، 1.72، 1.575 و 2.61 متر اعلام شده، بنابراین بینگو پلاس در تمام جهات از بینگو بزرگتر است.

فعلا تصویری از فضای کابین وولینگ بینگو پلاس در دسترس نیست، اما می­‌توان انتظار داشت که با طرحی شبیه به وولینگ بینگو مواجه شویم.

مشخصات فنی وولینگ بینگو پلاس

براساس اعلام رسانه­‌های چینی، وولینگ بینگو پلاس به یک موتور برقی روی محور جلو با 102 اسب­‌بخار قدرت و مجموعه باتری به ظرفیت 50.6 کیلووات ساعت مجهز خواهد شد. البته از برد حرکتی این خودرو اطلاعی نداریم.

این درحالی است که وولینگ بینگو با پیشرانه برقی به قدرت 41 یا 68 اسب­‌بخار، با سه ظرفیت باتری 17.3، 31.9 و 37.9 کیلووات ساعت همراه شده است و برد حرکتی آن بین 203 تا 410 کیلومتر (برمبنای CLTC) خواهد بود.

قیمت وولینگ بینگو پلاس

احتمال دارد که وولینگ بینگو پلاس در نیمه اول امسال و با قیمتی بالاتر از قیمت 59.800 یوان برای مدل پایه وولینگ بینگو، در چین عرضه شود. از رقبای اصلی این خودرو می­‌توان به اورا گود کت و فولکس واگن ID.3 اشاره کرد.

بد نیست بدانید که وولینگ بینگو درحال حاضر علاوه بر چین، در اندونزی هم تولید می­‌شود. بنابراین احتمال دارد که وولینگ بینگو پلاس نیز در سایر بازارها به فروش برسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران