• فورد برانکو شش چرخ
  • فورد برانکو شش چرخ
  • فورد برانکو شش چرخ
  • فورد برانکو شش چرخ
  • فورد برانکو شش چرخ
  • فورد برانکو شش چرخ
  • فورد برانکو شش چرخ

پیکاپ آخرالزمانی از تیونر آمریکایی

فورد برانکو شش چرخ شد

24 اسفند 1400 11:59

شرکت Apocalypse Manufacturing که اسم تقریباً ترسناکی دارد! با تبدیل فورد برانکو به یک خودروی شش چرخ، آن را به یک شاسی­‌بلند ترسناک به نام Dark Horse یا اسب تیره، تبدیل کرده است.

سیستم تعلیق به میزان 10.16 سانتی‌متر از سطح زمین بالاتر رفته است، درحالی‌که بخش انتهایی بدنه و ابعاد گلگیرها نیز افزایش یافته است، تا فضای لازم برای محور سوم فراهم شود. در نخستین گام، یک سپر جدید با چراغ‌هایی در دو طرف آن برای برانکو نصب شده است، که یک قلاب بزرگ یدک‌­کشی هم روی آن وجود دارد. سیستم تعلیق به میزان 10.16 سانتی‌متر از سطح زمین بالاتر رفته است، درحالی‌که بخش انتهایی بدنه و ابعاد گلگیرها نیز افزایش یافته است، تا فضای لازم برای محور سوم فراهم شود.

طول سقف نیز افزایش یافته و پنجره‌­های جدید در کناره و عقب آن نصب شده است،که در نسخه استاندارد برانکو وجود ندارد. با احتساب تایر زاپاس روی در صندوق و سایر تغییرات اعمال شده روی بدنه برانکو 6x6، طول سپر به سپر این خودرو به 5.715 متر رسیده است. تایرهای 37 اینچی Milestar Patagonia M/T و روکش چرم مشکی و قهوه­‌ای کابین، از دیگر تغییرات برانکو 6x6 است.

شرکت Apocalypse Manufacturing پیشرانه شش سیلندر فورد برانکو را مورد تقویت قرار داده و قدرت آن را به 400 اسب­‌بخار رسانده است. این امر به لطف تغییر نرم‌­افزار، نصب انژکتورهای بزرگتر، افزایش بوست توربوشارژر و قرار دادن سیستم اگزوز جدید حاصل شده است.

فورد برانکو شش چرخ

برانکو با شش چرخ نخستین محصول ارائه شده توسط Apocalypse Manufacturing نیست چراکه این شرکت، نسخه تقویت شده از خودروهای رم TRX و جیپ گلادیاتور را با پیشرانه­‌های شش یا هشت سیلندر نیز عرضه کرده است.

یک شرکت دیگر به نام Maxlider Brothers Customs نیز در سال 2021 از برنامه خود برای عرضه فورد برانکو شش چرخ در سال 2022 با قیمت 399 هزار دلار خبر داد. البته فورد هم بی‌کار ننشسته و برای جلب نظر طیف تازه‌­ای از خریداران به سوی برانکو، قصد دارد چند نسخه جدید از این مدل را نیز به بازار عرضه نماید. برانکو Everglades با اسنورکل استاندارد، پکیج HOSS 3.0 برای تریم Wild Trak و شاید از همه مهمتر، برانکو رپتور، نسخه­‌های جدید این خودرو است که در آینده نزدیک از سوی فورد معرفی خواهند شد.

دیدگاه کاربران