• هوندا Hawk11 کافه ريسر ژاپني
  • هوندا Hawk11 کافه ريسر ژاپني
  • هوندا Hawk11 کافه ريسر ژاپني
  • هوندا Hawk11 کافه ريسر ژاپني
  • هوندا Hawk11 کافه ريسر ژاپني
  • هوندا Hawk11 کافه ريسر ژاپني

پایان انتظارها برای نمایش کافه ریسر محبوب ژاپنی

معرفی هوندا Hawk11

2 فروردین 1401 21:20

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، هوندا در جریان نمایشگاه اوساکا از مدل Hawk11 رونمایی کرد. هرچند در برخی تصاویر، این مدل را با رنگ آبی مشاهده می­‌کنیم، نمونه حاضر در نمایشگاه با ترکیب نقره‌­ای و مشکی رونمایی شده است.

هوندا Hawk11 در رده کافه‌ریسر قرار می‌­گیرد و به صورت همزمان، عناصر ظاهری محصولات مدرن و کلاسیک را به نمایش می­‌گذارد.هوندا Hawk11 که براساس کاسپت CB4 Interceptor شکل گرفته، در رده موتورسیکلت­‌های Cafe Racer قرار می‌­گیرد و به صورت همزمان، عناصر ظاهری محصولات مدرن و کلاسیک را به نمایش می­‌گذارد. فرم دایره‌­ای چراغ‌های جلو و آینه­‌های جانبی به همراه حاشیه کروم چراغ‌ها، ابعاد کوچک شیشه جلو، ارتفاع کم دسته‌­ها، صندلی یک‌­تکه و فرم محفظه سوخت، از مهمترین ویژگی­‌های ظاهری هوندا Hawk11 است. اگرچه در کانسپت CB4 Interceptor از خروجی اگزوز چهارگانه در زیر صندلی استفاده شده بود، اما در هوندا Hawk11 شاهد نصب سیستم اگزوز Moriwaki با روکش کروم هستیم.

هوندا برای نیروی محرکه Hawk11، پیشرانه Africa Twin به حجم 1082 سی‌سی با زاویه 270 درجه­‌ای اتصال سیلندرها را درنظر گرفته است، که قبلاً در مدل‌های ربل 1100 و NT1100 نیز نصب شده است. این پیشرانه مایع/خنک می­‌تواند 98 اسب‌­بخار قدرت و 103 نیوتن‌متر گشتاور را به ترتیب در دورشمار 7500 و 6 هزار تولید کند. نیروی پیشرانه از طریق جعبه‌دنده دستی یا DCT به چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

هوندا Hawk11 کافه ریسر ژاپنی

به نظر می­‌رسد که میزان سفتی سیستم تعلیق نیز با توجه به قابلیت­‌های اسپرت این موتورسیکلت، بازتنظیم شده است.

ترمزهای دیسکی با ABS دو کاناله در هر دو چرخ، سه حالت رانندگی، کنترل کشش، اتصال سیمی گاز، کنترل ترمز پیشرانه به همراه کروزکنترل، گرمکن دسته­‌ها و نمایشگر لمسی با پشتیبانی از بلوتوث و مسیریاب، مهمترین ویژگی‌های فنی و رفاهی هوندا Hawk11 است. راکب این موتورسیکلت می­‌تواند به تماس‌ها، پیام‌ها، فایل­‌های موسیقی و بسیاری اطلاعات دیگر تلفن همراه خود دسترسی پیدا کند.

هوندا Hawk11 کافه ریسر ژاپنی

غیر از تصاویر و فیلم‌هایی که از Hawk11 در وب سایت HondaGO  انتشار یافته، می­‌توان در نمایشگاه مجازی هوندا نیز تصاویر 360 درجه از این مدل را مشاهده کرد.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت و قیمت روز موتور سیکلت را در باما دنبال کنید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : rideapart.com

دیدگاه کاربران