• چري تيگو 8 پرو 2022
  • چري تيگو 8 پرو 2022
  • چري تيگو 8 پرو 2022

شاسی‌بلند چری جذا‌ب‌تر از قبل

انتشار اطلاعات اولیه از تیگو 8 پرو 2022

4 فروردین 1401 22:26

چری اخیراً تصاویری از تیگو 8 پرو 2022 را به نمایش گذاشته است. این مدل سومین نسخه از خودروی مذکور بوده و بنابر اعلام شرکت سازنده، خانواده­‌های جوان را هدف گرفته است. چندی پیش نسخه قدیمی این خودرو و با نام فونیکس تیگو 8 پرو به بازار کشورمان معرفی شد، که قیمت‌گذاری آن حواشی بسیاری داشت.

براساس خبرهای قبلی، انتظار داریم که چری تیگو 8 پرو در ماه می به صورت رسمی معرفی شود.

طراحی چری تیگو 8 پرو 2022

فرم کلی بدنه تیگو 8 پرو در عین وفاداری به مدل‌های فعلی، در برخی جزئیات تغییر کرده است، که شامل جلوپنجره مشکی با طرح متفاوت در کنار فرم جدید محل قرارگیری چراغ‌های مه­‌شکن و  نوارهای کرومی می‌­شود، مجموعه تغییراتی که باعث شده این خودرو در نمای جلو، عریض‌­تر از قبل به نظر برسد.

چری تیگو 8 پرو 2022

نمایش گرافیکی در چراغ‌ها پس از روشن شدن خودرو و خروجی دوگانه اگزوز در دو سوی سپر عقب، از دیگر تغییرات در نسخه جدید چری تیگو 8 پرو است. اما یکی از مهمترین موارد جالب توجه، نشانی روی در صندوق عقب است، که از وجود سامانه چهار چرخ محرک در این مدل خبر می­‌دهد.

کابین و امکانات چری تیگو 8 پرو 2022

طراحی فضای کابین چری تیگو 8 پرو به صورت کاملاً مینیمال و به دور از هرگونه پیچیدگی طراحی شده است. دو نمایشگر بزرگ روی داشبورد زیر یک پوشش واحد قرار گرفته است و ابعاد کلی آنها به 24.6 اینچ می­‌رسد.

غیر از این، چری تیگو 8 پرو به سیستم صوتی حرفه‌­ای SONY با 10 بلندگو، نورپردازی داخلی جدید و البته تنظیم عملکردهای مختلف از روی فرمان سه شاخه D کات، مجهز شده است.

چری تیگو 8 پرو 2022

مشخصات فنی چری تیگو 8 پرو 2022

شرکت سازنده ادعا نموده که چری تیگو 8 پرو را به قوی­‌ترین پیشرانه‌­های موجود در کلاس خود مجهز کرده است.

پیشرانه­‌های مذکور شامل 1.6 و 2 لیتری بنزین­‌سوز به همراه سامانه هیبرید DHT خواهد بود. همانطور که قبلاً اشاره شد، این پیشرانه­‌ها نیروی خود را از طریق سامانه چهار چرخ محرک به چرخ‌های چری تیگو 8 پرو منتقل خواهد کرد. چند حالت رانندگی نیز برای راندن تیگو 8 پرو پیش‌­بینی شده که یکی از آن‌ها، آفرود است.

دیدگاه کاربران