• ثبت نام ايران خودرو براي مادران

170 هزار دستگاه خودرو تحویل مادران شده است

ثبت نام ایران خودرو برای مادران طرح جوانی جمعیت (شهریور 1402)

18 شهریور 1402 10:46

170 هزار دستگاه خودرو تحویل مادران شده است

شهریور 1402: ایران خودرو و سایپا، از ابتدای اجرای طرح جوانی جمعیت تاکنون، تعداد 194 هزار دستگاه خودرو را به مادران تحویل داده‌اند.

کیوان پناهی، مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران‌خودرو، درباره طرح مادران توضیح داد این شرکت در ابتدای طرح اختصاص خودرو به مادران که توسط دولت در سال 1401 تصویب شد، در هر دوره ثبت نام 50 درصد ظرفیت محصولات خود را در هر دوره فروش به طرح مادران اختصاص داد. در طول سال 1401، بالغ بر 290 هزار دستگاه خودرو ظرفیت برای طرح مادران اختصاص داده شده و تقریبا نزدیک به 50 درصد ظرفیت فروش بود بر این اساس 282 هزار نفر از مادران موفق به واریز وجه شدند و تاکنون 170 هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است.

وی افزود برای باقیمانده مشتریان لزوما تعهد معوق نیست، بلکه موعد تحویل آن‌ها فرا نرسیده است؛ زیرا به صورت پیش فروش واگذار شده بود بنابراین نوبت آن‌ها برسد، خودرو‌ها تحویل خواهد شد. در سال 1402، ثبت نام محصولات خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه عرضه شد و به اندازه تعدادی که در قانون مقرر شده بود این شرکت بر اساس افرادی که معرفی شده بودند که شامل 19 هزار و 600 نفر بودند، مشتریان را فراخوان کردیم و تاکنون شانزده هزار و 830 نفر واریز وجه کرده اند و ده هزار 621 نفر خودروهایشان را تحویل گرفته اند. بیشترین تقاضا در طرح مادران از خودرو‌های پارس و 207 بود. طوری که به همین میزان، واریز وجه و تحویل خودرو در این خودرو‌ها نسبت به سایر خودرو‌ها بیشتر است به طور مثال خودرو‌های خانواده پارس، هفت هزار و 600 نفر بود که تا این لحظه دو هزار و 890 نفر را فراخوان دادیم و آن‌ها واریز وجه کردند و الباقی افراد را به ترتیب فراخوان خواهیم داد. در ثبت نام‌های عمومی، خودروی پارس بیشترین تقاضا را داشته و دنا پلاس اتومات رتبه دوم را دارد. طوری که بالغ بر صد و 80 هزار نفر در درخواست‌های عمومی تقاضا خودروی پارس را داشته اند. 50 درصد عرضه خودرو بر اساس آنچه که در سامانه یکپارچه اعلام شده به طرح مادران اختصاص داده شده و مادران ثبت نام کردند. البته در برخی خودروها، مادران کمتری از ظرفیت استفاده کردند.

آقای پناهی گفت حدود 102 هزار نفر برای موعد تابستان از طریق سامانه یکپارچه خودرو به ایران خودرو معرفی شده بودند. از این تعداد به غیر از هفت هزار و 300 نفر مشتری پارس که موعد تحویل آن‌ها در شهریور ماه پیش بینی شده و هنوز فراخوان داده نشده اند، برای بقیه فراخوان داده شده است. حتی به هفت هزار و 300 نفر مشتری پارس پیشنهاد شرایط تبدیل برای 207 را دادیم، اما استقبال نکردند و حداکثر تا پایان ماه، فراخوان خواهند شد تا برای پارس واریز وجه کنند و قرار داد منعقد می‌شود.

وی افزود بخشی از مشتریان ممکن است در شهریور ماه خودروی خود را تحویل بگیرند و بخشی هم در مهرماه تحویل خواهند گرفت؛ اما بیشتر افرادی که در شهریورماه واریز وجه کنند در همین ماه خودروی خود را تحویل می‌گیرند.

فراخوان فروش فوق العاده برای مادران: مرداد 1402

پنجمین مرحله فراخوان ایران خودرو برای ثبت نام مادران اعلام گردید. براساس بخشنامه فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران، متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده و برای بخش سوم اولویت تابستان 1402 انتخاب شده‌اند، پس از دریافت پیامک اطلاع‌رسانی از سوی شرکت ایران خودرو، می‌توانند از روز شنبه مورخ 14 مردادماه 1402 جهت ثبت نام خودروی زیر اقدام نمایند:

ثبت نام خودرو برای مادران دو فرزند
فراخوان ثبت نام خودرو برای مادران

براساس بخشنامه 4622 ایران خودرو، متقاضیان فقط تا پایان روز سه‌شنبه مورخ 24 مردادماه 1402 جهت ثبت نام و تکمیل وجه خودرو، فرصت دارند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

فراخوان پیش فروش خودرو برای مادران: تیر 1402

همزمان با عرضه خودرو ويژه متقاضيان عادی، در راستای ابلاغ قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت در تاريخ 1400/08/24 از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی كه فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاريخ قانون مذكور متولد شده‌اند و از طريق اولويت بندی وزارت صمت انتخاب شده‌اند، امكان ثبت نام در طرح پيش فروش ایران خودرو (فراخوان) صرفا جهت بخش اول اولويت پاييز 1402 با موعد تحويل مهر 1402 و بخش سوم اولويت تابستان 1402 با موعد تحويل شهريور 1402 به شرح ذيل فراهم شده است:

ثبت نام پیش فروش خودرو برای مادران فرزند دوم
شرایط پیش فروش ایران خودرو برای مادران

متقاضياني كه در سامانه يكپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ايشان به عنوان بخش اول اولويت پاييز 1402 و بخش سوم تابستان 1402 به اين شركت اعلام شده است و برای ايشان توسط شركت ايران خودرو پيامك ارسال گرديده، میتوانند از روز پنجشنبه مورخ یکم تیرماه تا روز دوشنبه مورخ 12 تیرماه در اين بخشنامه ثبت نام نمايند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

فراخوان فروش فوق العاده برای مادران: خرداد 1402

سومین فراخوان ثبت نام خودرو مادران، از سوی شرکت ایران خودرو اعلام شده است. مهلت ثبت نام مادران از روز چهارشنبه 17 خردادماه آغاز شده و در پایان روز یکشنبه 28 خردادماه نیز به اتمام می‌رسد. همزمان با عرضه خودرو ويژه متقاضيان عادی طرح اولويت بندی سامانه يكپارچه و در راستای ابلاغ قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت در تاريخ 1400/08/24 برای مادرانی كه فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاريخ قانون مذكور متولد شده‌اند، و در سامانه يكپارچه، بعنوان اولويت بندی بخش سوم اولويت تابستان 1402 انتخاب شده‌اند، امكان ثبت نام مطابق جدول ذيل فراهم شده است:

فراخوان ثبت نام ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند
فراخوان ثبت نام ایران خودرو برای مادران

براساس بخشنامه 4597 ایران خودرو، فقط متقاضيانی كه در سامانه يكپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ايشان به عنوان بخش سوم اولويت تابستان 1402 فروش فوق العاده (فراخوان) طرح مادران به اين شركت اعلام شده است و برای ايشان توسط شركت ايران خودرو پيامك ارسال گرديده، می‌توانند در اين بخشنامه ثبت نام نمايند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

فراخوان پیش فروش خودرو برای مادران: خرداد 1402

شرکت ایران خودرو، پیرو بخشنامه‌های شماره 4579 و 4582 و 4584، شرایط پیش فروش خودرو ویژه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (باقیمانده اولویت‌های تابستان 1402) را اعلام کرد:

فراخوان طرح پیش فروش خودرو ویژه مادران

براساس بخشنامه 4595 ایران خودرو، مشتریان واجد شرایط که پیامک فراخوان برای آنها ارسال می‌گردد، میتوانند به مدت 10 روز از تاریخ دهم خردادماه لغایت بیستم خردادماه 1402، نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. تاکید می‌گردد که کلیه شرایط عمومی و اختصاصی، عیناً مطابق شرایط اعلام شده در بخشنامه‌های 4579 و 4582 و 4584 بوده و هدف از ارسال این بخشنامه، اطلاع رسانی در خصوص فراخوان تکمیلی اولویت‌های اعلام شده قبلی است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

پیش فروش یکپارچه برای مادران: 17 اردیبهشت

مرحله جدید فراخوان ثبت نام پیش فروش یکپارچه خودرو برای مادران ویژه اردیبهشت‌ماه 1402 اعلام شده است.

  • شروع ثبت نام خودرو برای مادران: یکشنبه 17 اردیبهشت
  • مهلت ثبت نام خودرو برای مادران: پنجشنبه 28 اردیبهشت‌

براساس بخشنامه 4584 ایران خودرو، این مرحله، صرفا جهت ثبت نام اولویت‌های سوم تابستان 1402 بوده که موعد تحویل‌شان برای شهریورماه 1402 اعلام شده باشد. این گروه از متقاضیان، بعد از دریافت پیامک از سوی شرکت ایران خودرو، می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو جهت ثبت نام نهایی اقدام نمایند:

دومین پیش فروش یکپارچه ایران خودرو برای مادران فرزند دوم
دومین پیش فروش یکپارچه ایران خودرو برای مادران فرزند دوم

در طرح پیش فروش ایران خودرو برای مادران فرزند دوم، قیمت خودروها غیرقطعی بوده اما سود مشارکت و سود انصراف، در قرارداد مشتریان لحاظ می‌شود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

پیش فروش یکپارچه برای مادران: 10 اردیبهشت

دومین پیش فروش ایران خودرو ویژه برندگان سامانه یکپارچه، روز یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه 1402 اعلام شده است. در این طرح، فقط مادرانی امکان ثبت نام دارند که در اولویت‌بندی مرحله سوم تابستان 1402 انتخاب شده‌اند و موعد تحویل‌شان نیز برای شهریور 1402 باشد. 

دومین پیش فروش یکپارچه خودرو برای مادران
دومین پیش فروش یکپارچه خودرو برای مادران

براساس بخشنامه 4582 ایران خودرو برای مادران، زمان ثبت نام مادران بعد از دریافت پیامک ایران خودرو خواهد بود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

فروش یکپارچه برای مادران: اردیبهشت 1402

شرایط فروش فوق العاده خودرو ویژه برندگان مرحله اول طرح عرضه یکپارچه خودرو، از سوی ایران خودرو اعلام گردید. فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان اولویت اول فروش فوق العاده طرح مادران به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده، می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند:

فروش فوق العاده خودرو برای مادران
شرایط فروش فوق العاده یکپارچه ویژه مادران در اردیبهشت 1402

همچنین آندسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش خودرو، بعنوان اولویت بندی مرحله دوم تابستان ۱۴۰۲ انتخاب شده اند، امکان ثبت نام به قیمت مصوب با شرایط پیش فروش برخی از محصولات شرکت ایران خودرو (صرفاً جهت بخش دوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲) با موعد تحویل مرداد ۱۴۰۲ به شرح ذیل فراهم شده است:

ثبت نام پیش فروش یکپارچه ودرو برای مادران
شرایط پیش فروش یکپارچه ویژه مادران در اردیبهشت 1402

گفتنی است در طرح‌های فروش فوق، فقط مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ 24 آبان 1400 متولد شده‌اند، امکان ثبت نام خودرو را دارند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

فروش فوق العاده برای مادران: اسفند 1401

سیزدهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران، از ساعت 11 صبح چهارشنبه 17 اسفندماه 1401 آغاز می‌شود. ثبت نام مادران به مدت سه شبانه‌روز ادامه داشته و نهایتا در ساعت 24 روز شنبه 20 اسفندماه 1401 به پایان می‌رسد.

البته علاوه بر طرح «جوانی جمعیت»، متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو می‌توانند در طرح فروش برای «مشتریان عادی» و همچنین در طرح فروش برای «مالکان خودرو فرسوده» نیز شرکت نمایند که جزییات هرکدام از آنها، در لینک‌های زیر و به طور مفصل، توضیح داده‌ایم:

همچنین این نکته مهم را فراموش نکنید که در بخشنامه‌های فروش همزمان ایران خودرو، مشتریان فقط در یک بخشنامه، امکان ثبت نام را دارند.

شرایط فروش فوق العاده خودرو برای مادران در اسفند 1401
شرایط فروش فوق العاده خودرو برای مادران در اسفند 1401

براساس بخشنامه فروش فوق العاده خودرو برای مادران، زمان قرعه کشی برای تعیین برندگان نهایی، روز یکشنبه 21 اسفندماه خواهد بود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

»» فروش فوق العاده خودرو برای مادران (PDF) ««

پیش فروش خودرو برای مادران: بهمن 1401

دهمین پیش فروش ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند، از روز پنجشنبه 13 بهمن‌ماه 1401 شروع شده و تا روز شنبه 22 بهمن‌ماه نیز ادامه دارد. در این پیش فروش، مادران فرزند دوم می‌توانند یکی از چهار محصول عرضه شده را با «قیمت نهایی نامشخص» انتخاب کنند:

ثبت نام خودرو برای مادران دارای دو فرزند
پیش فروش خودرو برای مادران در دهه فجر 1401

در پیش فروش خودرو برای مادران، موعد تحویل محصولات از خردادماه لغایت اسفندماه 1402 اعلام شده. ضمن اینکه سود مشارکت نیز از 14% تا 18% بوده و نرخ دقیق آن، متناسب با زمان تحویل خودرو محاسبه می‌گردد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

»» دهمین پیش فروش خودرو برای مادران (PDF) ««

فروش خودرو برای مادران: دی 1401

مرحله دوازدهم ثبت نام فوق العاده خودرو برای مادران دارای دو فرزند، از ساعت 10 صبح یکشنبه 18 دی‌ماه آغاز شده و تا روز یکشنبه، مورخ 25 دی‌ماه نیز ادامه دارد. در این مرحله، متقاضیان امکان خریداری پارس XU7P سفارشی یا سورن دوگانه‌سوز یا رانا پلاس را دارند.

ثبت نام ایران خودرو برای مادران بالای دو فرزند
شرایط فروش فوق العاده خودرو برای مادران در دی‌ماه 1401

براساس بخشنامه فروش 4543 ایران خودرو، قرعه کشی برای تعیین برندگان نهایی، در هفته آینده برگزار می‌گردد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

»» شرایط ثبت نام خودرو مادران دارای دو فرزند (PDF) ««

فروش فوق العاده خودرو برای مادران: آذر 1401

یازدهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران، از ساعت 10 صبح شنبه 26 آذرماه 1401 آغاز می‌شود. ثبت نام خودرو مادران به مدت 3 روز ادامه داشته و نهایتا در پایان روز دوشنبه 28 آذرماه نیز به اتمام می‌رسد. در این مرحله از فروش ایران خودرو طرح جوانی جمعیت، متقاضیان امکان خریداری یکی از دو محصول زیر را دارند:

ثبت نام خودرو مادران ایران خودرو
فروش فوق العاده خودرو برای مادران در آذرماه 1401

قیمت خودروها در این طرح، بصورت قطعی اعلام شده و انتخاب کارت طلایی نیز اختیاری است. جزییات بیشتر طرح فروش خودرو جوانی جمعیت ایران خودرو را از لینک زیر دریافت کنید:

»» شرایط طرح جوانی جمعیت ایران خودرو (PDF) ««

فروش فوری ایران خودرو برای مادران در آذر 1401

دهمین مرحله فروش ایران خودرو برای مادران ویژه آذرماه 1401 اعلام شد. براساس بخشنامه 4519 ایران خودرو، ثبت نام خودرو برای مادران دو فرزند، از روز پنجشنبه 3 آذرماه شروع شده و در روز یکشنبه 6 آذرماه نیز به پایان می‌رسد. 

ثبت نام ایران خودرو برای مادران دو فرزند
شرایط ثبت نام ایران خودرو برای مادران در آذرماه 1401

در دهمین مرحله فروش خودرو برای مادران، مشتریان امکان ثبت نام در طرح‌های فروش فوق العاده یا فروش فوری را دارند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

»» دانلود ثبت نام ایران خودرو برای مادران در آذر (PDF) ««

فروش فوری وانت آریسان برای مادران در آبان 1401

شرکت ایران خودرو از تاریخ 22 آبان 1401، فروش فوری وانت آریسان 2 را برای متقاضیان «طرح جوانی جمعیت» آغاز کرده است. براساس بخشنامه شماره 4513 ایران خودرو، ثبت نام از مادران دارای 2 فرزند، به مدت دو شبانه‌روز ادامه داشته و نهایتا در پایان روز دوشنبه 23 آبان‌ماه نیز به اتمام می‌رسد.

در طرح فروش فوری وانت آریسان جدید، قیمت خودروها قطعی بوده و موعد تحویل آنها نیز یک ماهه اعلام شده است:

ثبت نام خودرو اریسان 2 برای مادران دارای دو فرزند
شرایط فروش وانت اریسان 2 برای مادران ویژه آبان 1401

جزییات کامل شرایط فروش وانت آریسان را از لینک زیر دریافت کنید:

»» دانلود شرایط فروش وانت آریسان برای مادران (PDF) ««

فروش فوق العاده 207 برای مادران در آبان 1401

شرکت ایران خودرو از روز شنبه 21 آبان 1401، نهمین مرحله فروش فوق العاده خودرو برای مادران (بخشنامه 4510) را آغاز می‌کند؛ در این طرح فقط خودروی 207 با گیربکس دستی و فرمان برقی، قایل خریداری است. فروش خودرو 207 برای مادران به مدت سه شبانه‌روز ادامه داشته و نهایتا در پایان روز دوشنبه 23 آبان‌ماه نیز به اتمام می‌رسد.

شرایط فروش فوق العاده پژو 207 ویژه آبان 1401
مدل قیمت قطعی کارت طلایی تحویل
207 دستی+فرمان برقی 215.99 میلیون 2.43 میلیون 90 روزه

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

ثبت نام پژو 207 از طریق سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو، به نشانی esale.ikco.ir امکان‌پذیر است. همچنین در صورتیکه تعداد متقاضیان، بیشتر از ظرفیت عرضه باشد، برندگان نهایی از طریق قرعه کشی و در روز چهارشنبه 25 آبان 1401 معرفی می‌شوند. جزییات کامل شرایط فروش 207 را از لینک زیر دریافت کنید:

»» دانلود شرایط فروش 207 برای مادران (PDF) ««

ثبت نام ایران خودرو برای مادران در نیمه دوم آبان 1401

دومین مرحله فروش ایران خودرو برای مادران در آبان‌ماه 1401 اعلام شد. طبق اعلام ایران خودرو، ثبت نام خودرو مادران، از روز پنجشنبه 19 آبان‌ماه شروع شده و به مدت 4 روز نیز ادامه خواهد داشت و نهایتا در پایان روز یکشنبه 22 آبان‌ماه نیز به اتمام می‌رسد. 

    فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران در مرحله 8

    در هشتمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران (بخشنامه 4505)، متقاضیان امکان ثبت نام برای خودروهای سورن پلاس و پارس XU7P سفارشی را دارند. قیمت این خودروها قطعی بوده و موعد تحویل آنها نیز حداکثر 90 روزه است:

    فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران فرزند دوم
    طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران در نیمه دوم آبان 1401

    پیش فروش ایران خودرو برای مادران در مرحله 8

    برای هشتمین پیش فروش ایران خودرو برای مادران (بخشنامه 4508)، پنج محصول در نظر گرفته شده که قیمت همگی آنها نامشخص بوده و در زمان تحویل خودرو، به خریداران اعلام می‌گردد. موعد تحویل این خودروها نیز برای آبان 1402 است:

    پیش فروش ایران خودرو برای مادران
    طرح پیش فروش ایران خودرو برای مادران ویژه نیمه دوم آبان 1401

    جزییات کامل ثبت نام ایران خودرو برای مادران، شامل طرح فروش فوق العاده خودرو (مرحله 8) و همچنین طرح پیش فروش خودرو (مرحله 8) را از لینک زیر دریافت کنید:

    »» دانلود شرایط فروش ایران خودرو برای مادران (PDF) ««

    ثبت نام ایران خودرو برای مادران در نیمه اول آبان 1401

    شرکت ایران خودرو، شرایط فروش خودرو برای مادران ویژه آبان 1401 را اعلام کرده است. در طرح جدید جوانی جمعیت ایران خودرو، متقاضیان می‌توانند از روز پنجشنبه مورخ 5 آبان لغایت روز یکشنبه مورخ 8 آبان، جهت نام‌نویسی اقدام کنند.

      فروش فوق العاده خودرو برای مادران در آبان 1401

      در این مرحله از طرح فروش فوق العاده خودرو، متقاضیان می‌توانند برای یکی از پنج محصول زیر، ثبت نام کنند. قیمت تمامی خودروها بصورت قطعی بوده و موعد تحویل آنها نیز حداکثر 3 ماهه است:

      فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران ویژه آبان 1401
      فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران ویژه آبان 1401

      پیش فروش خودرو برای مادران در آبان 1401

      همچنین علاوه بر طرح فروش فوق العاده، مادران می‌توانند در طرح پیش فروش خودرو نیز ثبت نام کنند. شرکت ایران خودرو برای این طرح نیز پنج محصول را در سبد فروش خود قرار داده است که قیمت آنها غیرقطعی بوده و موعد تحویل‌شان نیز از شهریور لغایت مهر 1402 خواهد بود:

      پیش فروش ایران خودرو برای مادران ویژه آبان 1401
      پیش فروش ایران خودرو برای مادران ویژه آبان 1401

      جزییات کامل ثبت نام ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند، شامل طرح فروش فوق العاده خودرو و همچنین طرح پیش فروش خودرو را از لینک زیر دریافت کنید:

      »» دانلود شرایط فروش خودرو برای مادران در آبان (PDF) ««

      ثبت نام ایران خودرو برای مادران در مهر 1401

      با اعلام شرکت ایران خودرو، مرحله جدید فروش خودرو برای مادران دارای فرزند دوم (یا بیشتر)، از روز سه‌شنبه 12 مهرماه 1401 آغاز می‌شود. ثبت نام خودرو مادران به مدت چهار روز ادامه داشته و نهایتا در پایان روز جمعه 15 مهرماه نیز به اتمام می‌رسد.

        در طرح جوانی جمعیت ایران خودرو ویژه مهرماه، مشتریان می‌توانند یا در طرح فروش فوق العاده یا در طرح پیش فروش، شرکت کنند. در طرح فروش فوق العاده خودرو، پنج محصول با قیمت قطعی و با موعد تحویل 90 روزه، قابل انتخاب است. 

        ثبت نام ایران خودرو طرح جوانی جمعیت
        طرح فروش فوری خودرو برای مادران ویژه مهر 1401

        در طرح پیش فروش خودرو ویژه جوانی جمعیت نیز مشتریان می‌توانند برای یکی از شش محصول زیر، نام‌نویسی را انجام دهند. در این طرح، قیمت خودروها نامشخص بوده و در زمان تحویل، اعلام می‌گردد.

        ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی برای مادران
        طرح پیش فروش خودرو برای مادران ویژه مهر 1401

        جزییات کامل ثبت نام ایران خودرو در طرح جوانی جمعیت، به همراه قوانین و شرایط ثبت نام از مادران را از لینک زیر، دریافت کنید:

        دانلود شرایط فروش خودرو برای مادران (PDF) ««

        سومین فروش یکپارچه ایران خودرو برای مادران

        همزمان با شروع سومین مرحله فروش یکپارچه خودرو در سال 1401، ثبت نام ایران خودرو برای مادران ویژه طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده نیز از تاریخ 16 شهریور 1401 آغاز شده و تا ساعت 16 روز شنبه 19 شهریورماه نیز ادامه دارد. ثبت نام مادران صرفا از طریق سامانه جامع تخصیص خودرو انجام می‌شود.

          در صورتیکه تعداد متقاضیان (مادران مشمول) در این مرحله، بیشتر از ظرفیت فروش باشد، اولویت با مادرانی است که در دو سال اخیر، خودرویی را خریداری نکرده باشند.در طرح فروش فوری خودرو برای مادران فرزند دوم، شش محصول مختلف عرضه شده است که قیمت همگی آنها قطعی بوده و موعد تحویل 90 روزه دارند. این شش خودرو عبارتند از:

          فروش فوری ایران خودرو برای مادران ویژه شهریور 1401
          مدل قیمت قطعی اشتراک طلایی
          206 تیپ 2 150.3 میلیون 3.1 میلیون
          راناپلاس پانوراما 228.5 میلیون 3.35 میلیون
          سورن پلاس 261.3 میلیون 3.67 میلیون
          پارس XU7P 165.8 میلیون 3.46 میلیون
          پارس TU5 176.8 میلیون 3.48 میلیون
          دناپلاس اتومات 398.3 میلیون 5.02 میلیون

          *قیمت‌ها برحسب تومان است.

          اما علاوه بر طرح فروش فوق العاده، مادران مشمول می‌توانند در طرح پیش فروش ایران خودرو با مود تحویل حداکثر یکساله نیز شرکت کنند. البته باید به این نکته توجه داشت که ثبت نام خودرو مادران، فقط برای یکی از طرح‌های فروش و فقط در یکی از شرکت‌های خودروساز امکان‌پذیر است. بعنوان مثال اگر فرد متقاضی، در طرح مادران سایپا ثبت نام کرده باشد، دیگر نمی‌توانند در طرح مادران ایران خودرو نیز شرکت کند. خودروهایی که در طرح پیش فروش خودرو برای مادران عرضه شده، محصولات زیر هستند:

          مدل پیش پرداخت
          تارا دستی 118 میلیون
          تارا اتومات 166 میلیون
          دناپلاس توربو 6 دنده 144.5 میلیون
          دناپلاس توربو اتومات 159.5 میلیون

          *قیمت‌ها برحسب تومان است.

          جزییات کامل طرح فروش خودرو برای مادران، شامل طرح فروش فوق العاده ایران و همچنین طرح پیش فروش ایران خودرو را از لینک زیر دریافت کنید:

          »» سومین ثبت نام یکپارچه خودرو برای مادران (PDF) ««

          ثبت نام هایما برای مادران در شهریور 1401

          مرحله جدید فروش خودرو مادران فرزند دوم ویژه طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، از سوی شرکت ایران خودرو اعلام شد. ثبت نام خودرو مادران از ساعت 11 صبح شنبه 12 شهریورماه 1401 آغاز می‌شود. در این شرایط فروش، به محض تکمیل ظرفیت، ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی برای مادران فرزند دوم نیز متوقف می‌گردد. همچنین در صورت عدم تکمیل ظرفیت فروش، ثبت نام مادران در روز دوشنبه 14 شهریورماه به پایان می‌رسد. در ثبت نام جدید مادران ایران خودرو، متقاضیان امکان نام‌نویسی برای خودروهای هایما را دارند.

          ثبت نام خودرو مادران ویژه شهریورماه 1401
          مدل قیمت قطعی تحویل
          S5 توربو 6 سرعته 794 میلیون 30 روزه
          S7 توربو پلاس 843 میلیون 30 روزه

          *قیمت‌ها برحسب تومان است.

          طبق اعلام شرکت خودروساز، مادرانی که در طرح‌های قبلی، موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند برای ثبت نام خودرو اقدام نمایند. جزییات کامل فروش ایران خودرو برای مادران را از لینک زیر دریافت کنید:

          »» دانلود طرح مادران ایران خودرو (PDF) ««

          فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران

          مرحله جدید ثبت نام خودرو برای مادران در طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، از روز شنبه 25 تیرماه 1401 آغاز می‌شود. ثبت نام خودرو مادران ویژه طرح فروش فوق العاده است و به مدت سه شبانه‌روز ادامه داشته و نهایتا در روز سه شنبه 28 تیرماه نیز به پایان می‌رسد. ثبت نام ایران خودرو برای مادران بالای دو فرزند بوده و محدودیت‌های سابق نیز همچنان برقرار است. 

          ثبت نام ایران خودرو برای مادران فرزند سوم
          فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران ویژه تیرماه

          براساس بخشنامه فروش خودرو مادران، ثبت نام متقضایان از طریق سامانه یکپارچه خودرو امکان‌پذیر بوده و موعد تحویل خودروها نیز حداکثر 90 روزه است. جزییات بیشتر ثبت نام خودرو مادران را از لینک زیر دریافت کنید:

          »» ثبت نام یکپارچه ایران خودرو برای مادران (PDF) ««

          پیش فروش ایران خودرو برای مادران

          دومین مرحله پیش فروش ایران خودرو برای مادران در طرح جوانی جمعیت، از روز شنبه 25 تیرماه 1401 و از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو آغاز می‌شود. ثبت نام ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند است. ضمن اینکه اولویت با مادرانی است که طی دو سال اخیر، خودرویی خریداری نکرده باشند. در این مرحله از ثبت نام خودرو مادران، مشتریان امکان انتخاب یکی از 8 محصول عرضه شده را دارند:

          ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی مادران
          پیش فروش یکساله ایران خودرو برای مادران ویژه تیرماه

          ثبت نام ایران خودرو برای مادران سه فرزند (یا بیشتر) نیز امکان‌پذیر خواهد بود. جزییات کامل پیش فروش ایران خودرو برای مادران را از لینک زیر دریافت کنید:

          »» ثبت نام یکپارچه ایران خودرو برای مادران (PDF) ««

          پیش فروش مشارکتی ایران خودرو برای مادران

          مرحله جدید ثبت نام یکپارچه ایران خودرو ویژه مادران از طریق سامانه فروش خودرو، از ساعت 10 صبح دوشنبه 6 تیرماه 1401 آغاز می‌شود. در این مرحله از ثبت نام ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند (یا بیشتر)، متقاضیان ابتدا باید به سامانه sale.iranecar.com مراجعه کرده و یکی از خودروهای طرح پیش فروش مشارکتی ایران خودرو را انتخاب کنند. بعد از این مرحله، متقاضی به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو منتقل می‌شود و مابقی مراحل ثبت نام مادران و همچنین واریز وجه باید از طریق سایت ثبت نام ایران خودرو انجام گردد.

          نحوه ثبت نام خودرو برای مادران فرزند سوم
          ثبت نام ایران خودرو برای مادران

          در این مرحله از فروش ایران خودرو، از آنجایی که فقط طرح پیش فروش مشارکتی قابل انتخاب است، بنابراین ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی برای مادران انجام می‌شود. لذا تمامی مادرانی که زودتر از سایر متقاضیان اقدام به ثبت نام نمایند، به عنوان برنده نهایی مشخص خواهند شد. جزییات کامل ثبت نام ایران خودرو برای مادران بالای دو فرزند را از لینک زیر دریافت کنید:

          »» ثبت نام یکپارچه ایران خودرو برای مادران (PDF) «« 

          ثبت نام ایران خودرو برای مادران در اردیبهشت 1401

          با اعلام شرکت ایران خودرو، مرحله 1 ثبت نام ایران خودرو برای مادران از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو به نشانی اینترنتی sale.iranecar.com از روز سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه 1401 آغاز می‌شود. ثبت نام مادران به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و نهایتا در پایان روز سه‌شنبه 3 خردادماه نیز به اتمام می‌رسد.

          »» ثبت نام یکپارچه ایران خودرو برای مادران - مرحله اول (PDF) ««

          در این مرحله از ثبت نام ایران خودرو برای مادران، متقاضیان امکان انتخاب هر سه طرح فروش این شرکت را دارند که عبارتند از: فروش فوق العاده ایران خودرو برای مادران، پیش فروش ایران خودرو برای مادران و همچنین پیش فروش مشارکتی ایران خودرو برای مادران.

          ثبت نام ایران خودرو برای مادران - مرحله 5 فوری

          مرحله 5 ثبت نام ایران خودرو برای مادران ویژه طرح فروش فوق العاده خودرو، از تاریخ 11 اردیبهشت 1401 آغاز می‌شود. ثبت نام مادران بصورت شبانه‌روزی است و در پایان روز پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌‌ماه نیز به اتمام می‌رسد. در این مرحله از ثبت نام خودرو، مادران مشمول طرح، امکان خریداری 5 محصول را دارند.

          ثبت نام خودرو برای مادران بالای دو فرزند 1401

          براساس بخشنامه ثبت نام ایران خودرو برای مادران دارای 2 فرزند (یا بیشتر)، خودروها با حداکثر موعد 90 روزه تحویل خریداران می‌شود. جزییات کامل بخشنامه 4453 فروش خودرو مادران را از لینک زیر دریافت کنید:

          »» ثبت نام خودرو مادران - مرحله 5 فروش فوق العاده (PDF) ««

          ثبت نام ایران خودرو برای مادران - مرحله 2 پیش فروش

          مرحله 2 پیش فروش خودرو برای ثبت نام ایران خودرو ویژه مادران در طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، از تاریخ 6 اردیبهشت 1401 و به مدت 3 شبانه‌روز برگزار می‌گردد. تمامی شرایط ثبت نام ایران خودرو برای مادران، دقیقا مشابه سایر شرایط پیش فروش عادی خودرو خواهد بود ولی با این تفاوت که فقط مادران دارای 2 فرزند (یا بیشتر)، به شرطی می‌توانند ثبت نام کنند که تاریخ تولد فرزند دوم آنها، بعد از 19 آبان 1400 باشد.

          ثبت نام خودرو برای مادران فرزند دوم

          براساس طرح فروش خودرو برای مادران، موعد تحویل خودروها حداکثر 12 ماهه خواهد بود. جزییات کامل بخشنامه 4451 فروش خودرو مادران را از لینک زیر دریافت کنید:

          »» ثبت نام خودرو مادران - مرحله 2 پیش فروش (PDF) ««


          شرایط ثبت نام ایران خودرو برای مادران

          در ادامه این مطلب، مهم‌ترین نکات درباره ثبت نام خودرو برای مادران را مطالعه می‌کنید:

          ثبت نام ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند

          براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، شرکت ایران خودرو از اسفندماه 1400، طرح فروش محصولاتش را برای مادران آغاز کرده است. ثبت نام ایران خودرو برای مادران، دو شرط مهم دارد:

          • مادران باید دارای 2 فرزند (یا بیشتر) باشند.
          • تاریخ تولد فرزند دوم (یا مابعد) مادران، بعد از 24 آبان 1400 باشد.

          ثبت نام ایران خودرو برای مادران فرزند سوم

          همانطور که پیش از این نیز گفتیم، ثبت نام خودرو برای مادران، مختص متقاضیانی است که حداقل دو فرزند داشته باشند. بنابراین ثبت نام خودرو برای مادران فرزند سوم یا چهارم و ... نیز به شرطی امکان‌پذیر است که این گروه از متقاضیان، دو نکته فوق الذکر را داشته باشند.  

          مدارک لازم برای ثبت نام خودرو مادران

          ثبت نام ایران خودرو برای مادران، دارای ظرفیت فروش جداگانه‌ است. به همین دلیل، برای آنکه خودروهای فروخته شده بدست مصرف‌کننده واقعی برسد، تمامی اطلاعات مادران در زمان ثبت نام ایران خودرو، با سازمان ثبت احوال، بررسی می‌گردد و در صورت عدم رعایت قوانین فوق، ثبت نام متقاضی نیز باطل خواهد شد.

          بار دیگر تاکید می‌کنیم که هیچگونه نیازی جهت ارائه مدارک لازم برای ثبت نام خودرو ایران خودرو برای مادران فرزند دوم نیست و متقاضیان، فقط و فقط باید دو شرط فوق الذکر (که در قسمت‌های قبل آنرا توضیح دادیم) را داشته باشند.

          نحوه ثبت نام خودرو برای مادران

          همچنین علاوه بر دو شرط مهم فوق، شرایط ثبت نام ایران خودرو برای مادران دارای فرزند دوم (یا بیشتر) دقیقا مشابه شرایط عادی ثبت نام ایران خودرو بوده و عبارتند از:

          1. هر کد ملی برای مادران مشمول این طرح، مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودروست.
          2. امکان ثبت نام مادران در بخشنامه‌های «فروش همزمان» وجود ندارد.
          3. شماره تلفن اعلام شده، باید متعلق به مادران مشمول طرح باشد.
          4. انتقال امتیاز برندگان قرعه کشی ایران خودرو برای مادران، به اشخاص ثالث وجود ندارد.
          5. امکان صلح در قراردادهای ثبت نام ایران خودرو برای مادران، وجود ندارد.
          6. ثبت نام خودرو برای مادران مشمول طرح، فقط در یکی از شرکت‌های خودروساز باید باشد. بنابراین امکان «ثبت نام همزمان مادران» در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا وجود ندارد.
          7. انتخاب رنگ خودرو، فقط در مرحله واریز وجه، امکان‌پذیر است.
          8. خودروی ثبت نامی برای مادران مشمول طرح، دارای بیمه شخص ثالث با آخرین سقف اعلامی در زمان تحویل خودروست. بنابراین در صورت افزایش قیمت بیمه، مشتری باید مابه‌التفاوت را پرداخت کند.
          9. مسئولیت کلیه اطلاعات واردشده برای ثبت نام خودرو مادران، از جمله اطلاعات مربوط به کد ملی، کد پستی و آدرس پستی، برعهده مشتری است و در صورت مغایرت یا درج اطلاعات اشتباه، تبعات آن برعهده وی خواهد بود.

          انصراف از ثبت نام ایران خودرو برای مادران

          مادران مشمول این طرح، از زمان ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام خودرو، امکان انصراف از این طراح (از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو) را دارند. اما پس از واریز وجه، مشتری، حق انصراف ندارد.

          سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران

          سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران، اگر بدون قرعه کشی باشد، همان سایت فروش اینترنتی ایران خودروست اما اگر با قرعه کشی باشد، از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود:

          بنابراین فرم ثبت نام ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند را می‌توانید از طریق سامانه‌های فوق نیز مشاهده کنید.

          قرعه کشی ایران خودرو برای مادران

          در صورتی که تعداد متقاضیان از ظرفیت فروش ایران خودرو، کمتر باشد، تمامی مادران ثبت نام کننده خودرو، بعنوان برنده نهایی شناخته می‌شوند. اما در صورتیکه تعداد متقاضیان از ظرفیت فروش خودرو، بیشتر باشد، برندگان نهایی خودرو، با روش قرعه کشی مشخص می‌شوند. در مقاله قرعه کشی ایران خودرو، آخرین اخبار قرعه کشی خودرو مادران و نتایج قرعه کشی ایران خودرو برای مادران را مشاهده کنید.

          همچنین در مقاله ثبت نام سایپا برای مادران فرزند دوم، از آخرین جزییات ثبت نام سایپا برای مادران و شرایط فروش سایپا برای مادران نیز مطلع شوید.

          دیدگاه کاربران
          ناشناس 1402/12/5
          ثبت نام کی شروع میشه من دو فرزند ۱۸ و ۱۲ ساله دارم به من امتیاز تعلق میگیره لطفا راهنمایی کنید
          پاسخ
          1
          0
          0
          مرتضی هستم 1402/12/8
          ثبت نام ها فعلا از طریق سامانه یکپارچه امکان پذیره. تاریخ تولد فرزند دوم (یا مابعد) الزاما باید بعد از تاریخ 1400 08 24 باشه در غیر اینصورت واجد شرایط نیستین
          0
          0
          1140 1402/10/24
          سلام من بچه سه قلودارم تاریخ تولد شون 402هست هرجایی می رم میگن ثبت نام نداریم لطفاً راهنمایی کنید
          پاسخ
          0
          0
          0
          ناشناس 1402/10/23
          سلام خبری از ثبت نام مادران نیست؟ متولد 402 دی ماه
          پاسخ
          1
          0
          0
          Hossini123 1402/11/3
          هنوز خبر رسمی اعلام نکردن متاسفانه
          0
          0
          حامدعزمی 1402/10/15
          سلام فرزند دومم برج ۱۱ سال ۱۴۰۲ بدنیا آمد که مریض و نارس بود. کل سرمایه ام ۱۵۰ میلیون بود که خرج فرزندم کردم .آه در بساط ندارم . از طرفی کارگر هستم. بالغ بر ۵۰ بار برای طرح مادران و ۵۰ بار برای خودم ثبت نام کردم که فاقد وسیله هستیم . بابچه مریض توی شهر غریب بدون وسیله سخت است ‌ راهنمایی کنید
          پاسخ
          0
          1
          0
          0660ava 1402/10/11
          سلام بچه من مهر ۱۴۰۲ به دنیا اومده ولی هیچ خبری نیست میشه بفرمایید کی ثبت نام میکنن
          پاسخ
          0
          0
          0