• شلبي موستانگ هرتز
  • شلبي موستانگ هرتز
  • شلبي موستانگ هرتز
  • شلبي موستانگ هرتز
  • شلبي موستانگ هرتز
  • شلبي موستانگ هرتز

همکاری عجیب شلبی و هرتز!

اجاره موستانگ برای تابستان 2022

22 اردیبهشت 1401 11:55

تیونر شناخته شده آمریکایی یعنی شلبی، دست همکاری به سوی یک کمپانی فعال در کسب و کار اجازه خودرو به نام هرتز، دراز کرده و نسخه تقویت شده از فورد ماستنگ را معرفی کرده است. این پروژه، نخستین مورد از همکاری سه ساله بین این دو شرکت بشمار می‌­آید.

اجاره این موستانگ‌ها، اولین گام در همکاری 3 ساله شلبی با هرتز استحاصل این همکاری یعنی ماستنگ شلبی GT500-H فست‌­بک، به پیشرانه 8 سیلندر 5.2 لیتری متعلق به GT500 مجهز گردیده که اکنون 900 اسب‌­بخار قدرت به راننده هدیه می­‌دهد. شلبی GT500-H به کاپوت فیبرکربنی مجهز گردیده که 13.61 کیلوگرم سبک‌تر از همین قطعه، در مدل استاندارد است.

نوارهای طلائی روی کاپوت، پائین سپر جلو و درها به همراه رینگ‌های آلومینیومی با تایرهای پرفورمنس، ظاهر ماستنگ شلبی GT500-H فست‌­بک را از سایر نمونه­‌ها متمایز کرده است. در فضای کابین هم با لوگوهای شلبی، هرتز و پلاک شماره بدنه خودرو مواجه هستیم.

شلبی قصد دارد 25 دستگاه از GT500-H را تولید کند. از این تعداد 19 دستگاه با رنگ مشکی Shadow و 6 دستگاه با رنگ سفید Oxford تزئین خواهد شد. علاقمندان می­‌توانند این خودروها را در شهرهای فونیکس، لاس وگاس و چهار شهر در ایالت فلوریدا اجاره نمایند.

به عنوان یک گزینه ارزان‌تر و البته با قدرت کمتر، ماستنگ شلبی GT-H هم در دو فرم کوپه و روباز معرفی شده است. این خودرو به پیشرانه 5 لیتری 8 سیلندر کویوت با 450 اسب­بخار قدرت مجهز گردیده که در ماستنگ GT هم نصب می‌­شود. نشان شلبی روی جلوپنجره GT-H نصب گردیده و کاپوت و نمای جلو و عقب نیز از طرحی متفاوت برخوردار شده است. نوار دوخطی طلائی، اگزوز بورلا و رینگ‌های 20 اینچی با تایرهای میشلن را نیز نباید از قلم انداخت.

شلبی موستانگ GT-H را می‌­توان در رنگ‌های قرمز رپید متالیک، سفید آکسفورد، خاکستری کربونایز و مشکی Shadow سفارش داد. این خودروها نیز در دالاس، لس آنجلس، سن دیگو، سانفرانسیسکو، میامی، اورلاندو و تامپا قابل سفارش خواهد بود.

تمام خودروهایی که تحت همکاری شلبی و هرتز تولید شده، از تابستان سال 2022 در دسترس علاقمندان قرار می­‌گیرد ولی درباره قیمت آنها اطلاعی در دسترس نیست.

نویسنده : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران