• سوبارو لگاسي 2023
  • سوبارو لگاسي 2023
  • سوبارو لگاسي 2023
  • سوبارو لگاسي 2023
  • سوبارو لگاسي 2023
  • سوبارو لگاسي 2023
  • سوبارو لگاسي 2023
  • سوبارو لگاسي 2023
  • سوبارو لگاسي 2023
  • سوبارو لگاسي 2023
  • سوبارو لگاسي 2023
  • سوبارو لگاسي 2023
  • سوبارو لگاسي 2023

به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای با تریم جدید

معرفی سوبارو لگاسی 2023

26 اردیبهشت 1401 07:15

همچون اکثر خودروهای سدان، آمار فروش سوبارو لگاسی هم با کاهش روبرو شده است. اما این کاهش 10 درصدی باعث قطع امید سوبارو از این محصول نشده و به همین دلیل، نسخه بروزرسانی شده از نسل هفتم لگاسی که در سال 2020 معرفی شده را برای ورود به بازار آماده کرده است.

برای تریم اسپرت از سوبارو لگاسی 2023، پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ نصب شده است، که 260 اسب­‌بخار قدرت و 375 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.طراحی بخش جلوی بدنه سوبارو لگاسی 2023 شامل جلوپنجره، چراغ‌های LED و سپرها مورد بازنگری قرار گرفته است.

سوبارو لگاسی 2023 در پنج تریم پایه، پرمیوم، اسپرت، لیمیتد و تورینگ XT عرضه خواهد شد.

نسخه جدید سامانه دستیار راننده EyeSight برای تمام نسخه­‌های این خودرو ارائه شده است، ولی در تریم تورینگ XT با لنز عریض برای دوربین همراه شده که قابلیت تشخیص عابران و دوچرخه­‌ها را افزایش می‌دهد. علاوه بر پایش نقطه کور، دستیار تعویض خط و تشخیص ترافیک پشت سر، دستیار اضطراری فرمان هم به این خودرو اضافه شده است.

برای تریم اسپرت از سوبارو لگاسی 2023، پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ نصب شده است، که 260 اسب­‌بخار قدرت و 375 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌­کند.

2023 Subaru Legacy

جزئیات قرمز جلوپنجره، روکش خاکستری برای آینه­‌های جانبی، باله عقب و رینگ‌های 18 اینچی، سیستم تعلیق اسپرت، مه­‌شکن LED، سقف شیشه‌­ای و برخی تجهیزات ایمنی همچون ترمز خودکار عقب و تشخیص خستگی راننده، از مهمترین ویژگی­‌های تریم اسپرت از سوبارو لگاسی 2023 خواهد بود.

سایر تریم‌های سوبارو لگاسی 2023 به پیشرانه 2.5 لیتری تنفس طبیعی با 182 اسب‌­بخار قدرت و 238 نیوتن‌متر گشتاور و همچنین سامانه چهارچرخ محرک مجهز شده‌­اند.

قیمت سوبارو لگاسی 2023 در زمان نزدیک به عرضه این خودرو اعلام خواهد شد.

دیدگاه کاربران
Babaaak 1401/2/31
سدان چهار چرخ محرک ۲۶۰ اسبی مجهز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا ، به این میگن خودرو ، مافیای خودرو سازی در کشور ما که صنعت خودرو و سود کلانش رو در کشور به انصار خودش در آورده ، مدیون تک تک مردم ایران علی الخصوص دهه پنجاه و شصتی های کشورمون هست که حسرت سوار شدن به چنین خودروهایی در دلمان ماند و پیر شدیم ، پولی که به اجبار بابت خرید خودروهای غیر استاندارد تولید داخل می پردازیم با معادل همان پول به دلار ۳۰ هزار تومنی میتونستیم بهترین خودروهای سطح متوسط روز دنیا رو سوار بشیم
پاسخ
0
0
0