• آئودي A4 آلرود کواترو 2022
  • آئودي A4 آلرود کواترو 2022
  • آئودي A4 آلرود کواترو 2022
  • آئودي A4 آلرود کواترو 2022
  • آئودي A4 آلرود کواترو 2022

تغییرات ظاهری برای بازار اروپا

معرفی آئودی A4 آلرود کواترو 2022

27 اردیبهشت 1401 11:32

درحالی‌که طراحان آئودی در حال توسعه نسل بعدی A4 هستند، نسل فعلی این خودرو که در آمریکای شمالی، اروپا و چین عرضه می­‌شود نیز مورد بروزرسانی قرار گرفته است.

این خودروی چهارچرخ محرک برای سال 2022 با پکیج Black Optics Pro قابل سفارش خواهد بود، که تنها برای این مدل طراحی شده است.در گام نخست، طراحی ظاهری نسخه بازار اروپا مورد بازبینی قرار گرفته است، تا آخرین سال حضور نسل فعلی آئودی A4 در این منطقه نیز به پایانی خوش ختم شود.

بیشترین تغییرات برای A4 آلرود کواترو درنظر گرفته شده است، که به عنوان یک استیشن‌واگن شبیه به خودروهای آفرودر شناخته می­‌شود. این خودروی چهارچرخ محرک برای سال 2022 با پکیج Black Optics Pro قابل سفارش خواهد بود، که تنها برای این مدل طراحی شده است.

روکش مشکی براق برای برخی قطعات همچون حاشیه شیشه جلو، آینه­‌های جانبی و خروجی‌­های اگزوز، اجزای جلوپنجره، قطعات پایین سپر جلو، دیفیوزر عقب و قطعه بین چراغ‌های عقب پیش‌­بینی شده است. نشان آئودی و حروف A4 Allroad در عقب بدنه نیز به همین صورت تزئین شده است.

دو رنگ سبز District یا خاکستری Chronos، ریل سقفی مشکی و سپر به رنگ خاکستری منهتن، جزئیات دیگر این پکیج 775 یورو یا 806 دلاری است، که مشتریان اروپایی می­‌توانند برای این استیشن‌واگن آلمانی سفارش دهند.

2022 Audi A4 Allroad Quattro

شرکت آئودی مجموعه‌­ای از پیشرانه‌­های بنزین‌­سوز و دیزل را برای A4 آلرود کواترو پیشنهاد کرده است، که البته به بازار هدف بستگی دارد. در ایالات متحده این خودرو تنها با پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ به فروش می­‌رسد، که 261 اسب‌­بخار قدرت را از طریق گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به تمام چرخ‌ها انتقال می­‌دهد.

نسل بعدی A4، آخرین سری این خودرو با پیشرانه درون‌­سوز خواهد بود، چراکه تمام محصولات آئودی از پایان این دهه با موتور برقی تولید می­‌شوند.

دیدگاه کاربران