• تويوتا ونزا نسخه Nightshade Edition
  • تويوتا ونزا نسخه Nightshade Edition
  • تويوتا ونزا نسخه Nightshade Edition
  • تويوتا ونزا نسخه Nightshade Edition
  • تويوتا ونزا نسخه Nightshade Edition

کسب قدرت با پیشرانه‌های بنزینی و برقی

معرفی تویوتا ونزا نسخه Nightshade Edition

28 اردیبهشت 1401 14:12

نسل فعلی تویوتا ونزا در سال 2021 معرفی شد، اما به منظور ایجاد تنوع، اکنون نسخه Nightshade Edition از این خودرو با مدل 2023 معرفی شده است.

تویوتا ونزا Nightshade Edition مدل 2023 به پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی و سه موتور برقی مجهز شده است، که در مجموع 219 اسب‌­بخار قدرت در اختیار این خودرو قرار می­‌دهد.در گذشته شاهد معرفی بسیاری از محصولات دیگر تویوتا با پکیج Nightshade Edition بوده‌­ایم و حالا نوبت به ونزا 2023 رسیده است تا با فرمول یکسان، تزئین شود. این مدل براساس تریم XLE از تویوتا ونزا شکل گرفته و با روکش مشکی برای جلوپنجره، آینه‌های جانبی، دستگیره درها، ریل‌­های سقفی و آنتن سقفی تزئین شده است.

تویوتا ونزا Nightshade Edition مدل 2023 در سه رنگ قرمز Ruby Flare، مشکی Celestial یا سفید صدفی Wind Chill قابل سفارش است. طرح رینگ‌های 19 اینچی منحصر به این نسخه نیست، اما تنها در این تریم با رنگ مشکی عرضه می­‌شود.

طراحی کابین تویوتا ونزا Nightshade Edition مدل 2023 دستخوش تغییر نشده، اما برخی تجهیزات رفاهی به تریم XLE اضافه شده است. نمایشگر 12.3 اینچی، صفحه 10 اینچی هداپ دیسپلی و تنظیم برقی صندلی سرنشین در هشت جهت، بخشی از امکانات خواهد بود. برای نصب سقف شیشه‌­ای پانوراما باید مبلغ اضافه پرداخت شود.

تویوتا ونزا نسخه Nightshade Edition

سامانه ایمنی Safety Sense 2.5 با مجموعه‌­ای از سیستم‌ها و دستیارهای راننده همچون کروزکنترل راداری، ترمز اضطراری خودکار و حرکت بین خطوط هم برای این خودرو پیش‌­بینی شده است.

تویوتا ونزا Nightshade Edition مدل 2023 به پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی و سه موتور برقی مجهز شده است، که در مجموع 219 اسب‌­بخار قدرت در اختیار این خودرو قرار می­‌دهد. مصرف سوخت ترکیبی تویوتا ونزا با این پیشرانه در حدود 6 لیتر اعلام شده است.

تا لحظه نگارش این مطلب، خبری درباره قیمت تویوتا ونزا Nightshade Edition مدل 2023 اعلام نشده است.

دیدگاه کاربران