•  دوکاتي MG-20 دوچرخه برقي تاشو
  •  دوکاتي MG-20 دوچرخه برقي تاشو
  •  دوکاتي MG-20 دوچرخه برقي تاشو
  •  دوکاتي MG-20 دوچرخه برقي تاشو

یک دوچرخه تاشو

معرفی دوچرخه برقی دوکاتی MG-20

15 خرداد 1401 13:30

هدف اصلی از طراحی وسایلی همچون دوچرخه­‌های تاشو، افزایش قابلیت کاربردی این وسایل بوده و سابقه آن به سال‌های دور بازمی‌­گردد. اکنون که دوچرخه­‌های برقی بیش از پیش در میان کاربران محبوبیت یافته، اصلا بعید نیست که افرادی به فکر طراحی نمونه تاشو از این وسیله نقلیه اقتصادی بیافتند.

برند دوکاتی که بیشتر به ساخت موتورسیکلت­‌های مسابقه‌­ای و سریع شهرت دارد، به این عرصه وارد شده تا اراده خود برای ساخت محصولات پاک را به نمایش بگذارد. البته دوکاتی پیش از این چند اسکوتر و دوچرخه برقی همچون MIG-S را به علاقمندان معرفی کرده بود، اما دوکاتی MG-20 در قالب یک دوچرخه برقی تاشو پا به عرصه گذاشته است.

فرم بدنه و پره­‌های رینگ‌ها، پیشینه اسپرت برند سازنده این محصول را به نمایش گذاشته، هرچند که دوکاتی MG-20  برای رانندگی شهری طراحی شده است. اکثر اجزای اصلی بدنه از فلز سبک ولی محکم منیزیوم ساخته شده تا وزن دوکاتی MG-20 به حداقل برسد و عملکرد فنی آن افزایش یابد. طراحی قطعات نیز بگونه‌­ای انجام شده، که پس از تا کردن دوچرخه، فضای بسیار کمی اشغال شود.

موتور 250 وات به قدرت 0.33 اسب‌­بخار روی محور عقب دوکاتی MG-20 نصب شده است، که به یاری باتری 378 وات ساعت ساخت سامسونگ، شعاع حرکتی 50 کیلومتری را با حداکثر سرعت 25 کیلومتر برساعت برای این وسیله فراهم می­‌سازد. قدرت موتور از طریق رینگ‌های 20 اینچی MG-20 با تایرهای 2.125 اینچ به سطح زمین منتقل می­‌شود.

 دوکاتی MG-20 دوچرخه برقی تاشو

باتری دوکاتی MG-20 به بدنه متصل شده و می­‌توان در هنگام شارژ، آن را جدا کرد. یک نمایشگر LCD هم اطلاعات لازم را به راکب نمایش می­‌دهد. نور چراغ‌های LED و نوارهای شبرنگ روی بدنه در هنگام تاریکی به حداکثر می­‌رسد تا امنیت راکب افزایش یابد.

دوکاتی MG-20 با قیمت 1599 یورو یا 1663 دلار به فروش می‌­رسد.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت و قیمت روز موتور سیکلت را در باما دنبال کنید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : insideevs.com

دیدگاه کاربران