• Qiantu K20 Electric Sports Car
  • Qiantu K20 Electric Sports Car
  • Qiantu K20 Electric Sports Car
  • Qiantu K20 Electric Sports Car
  • Qiantu K20 Electric Sports Car
  • Qiantu K20 Electric Sports Car

خودروی برقی اسپرت با قیمت پایه 13 هزار دلار

معرفی کانتو K20

17 خرداد 1401 16:25

شرکت کانتو موتورز - Qiantu Motors - قبلا سوپرکار الکتریکی کانتو K50 را تولید کرده و به واسطه آن شناخته شد. K50 اولین بار در سال 2018 به بازار چین عرضه شد. فروش K50 در سال 2019 متوقف شد؛ اما چند ماه پیش بود که بار دیگر با تغییرات و به روز رسانی‌های اندک عرضه شد.

کانتو K20 مجهز به یک موتور الکتریکی روی محور عقب است. باتری آن نیز بین دو محور قرار گرفته است.حال جدیدترین محصول کانتو، یک خودرو اسپرت برقی دو سرنشینه به نام K20 است. ظاهر K20 با وجود کاپوت کشیده، شیشه شیب‌دار جلو و رینگ‌های بزرگ به همراه کالیپرهای قرمز رنگ، اسپرت و تهاجمی به نظر می‌رسد. از اصلاحات این خودرو، دستگیره‌های در هستند که به پشت در منتقل شده‌اند. علاوه‌بریان طراحی عقب نیز تغییر چشمگیری نداشته و چراغ‌ها با حروف «Qiantu Motors» در سرتاسر عرض خودرو کشیده شده‌اند.

کانتو رنگ‌های قابل ارائه برای K20 را معرفی کرده است؛ البته یکی از آن‌ها همچنان اعلام نشده است. کمی عجیب به نظر می‌رسد که کانتو مدل‌های دو رنگ را ارائه نمی‌دهد. در واقع رنگ‌ها این چنین هستند: سبز و سبز تیره، بنفش و بنفش تیره. رنگ‌های متضاد مانند سفید و قرمز و یا سبز و خاکستری وجود ندارند. البته ممکن است رنگ اعلام نشده ترکیب متضاد داشته باشد.

معرفی کانتو K20 خودروی برقی اسپرت با قیمت پایه 13 هزار دلار

کابین کانتو K20 تقریبا کوچک است و صندلی‌ها بسیار نزدیک به یکدیگر قرار گرفته‌اند. صفحه‌نمایش راننده از سه قسمت تشکیل شده است. دکمه انتخاب حالت‌های رانندگی نیز در قسمت پشت فرمان قرار گرفته است.

طراحی پنل درها فوق‌العاده ظریف است و حاوی دکمه‌های کوچکی برای کنترل پنجره و جزئیات طلایی رنگ که روی داشبورد و صندلی‌ها نیز دیده می‌شوند.

به نظر می‌رسد که K20 سنسور پیشرفته‌ای نداشته باشد؛ بنابراین انتظار ارائه سیستم‌های کمک راننده از آن نمی‌رود. K20 بیش‌تر به خودروهای اسپرت شبیه است و روحیه‌ای همانند آن‌ها دارد.

معرفی کانتو K20 خودروی برقی اسپرت با قیمت پایه 13 هزار دلار

شرکت کانتو هنوز هیچ جزئیاتی را درباره نحوه تامین نیروی K20 منتشر نکرده است؛ اما ادعا می‌کند که در مدت زمان 4.7 ثانیه از سکون به سرعت صد کیلومتربرساعت می‌رسد. K20 مجهز به یک موتور الکتریکی روی محور عقب است. باتری آن نیز بین دو محور قرار گرفته است.

پیش‌فروش کانتو K20 از تاریخ 06/06 آغاز می‌شود و در سه ماهه چهارم سال تحویل داده خواهد شد و قیمت آن نیز بین 13,045 تا 22,510 دلار است.

دیدگاه کاربران