• لينک اند کو Next Day
  • لينک اند کو Next Day
  • لينک اند کو Next Day
  • Lynk Co The Next Day Concept
  • لينک اند کو Next Day
  • Lynk Co The Next Day Concept
  • لينک اند کو Next Day

یک GT چهار در از آینده

معرفی لینک اند کو Next Day

18 خرداد 1401 17:26

شرکت لینک اند کو در هنگام برگزاری کنفرانس بهار/تابستان خود، از یک کانسپت جدید به نام Next Day رونمایی کرد.

چهره این خودرو به واسطه خطوط زاویه­‌دار نمای جلو، چراغ‌های عمودی و قطعاتی که برای مخفی کردن سنسورها نصب شده، نمایی از یک GT چهار در و برقی را به نمایش می­‌گذارد.چهره این خودرو به واسطه خطوط زاویه­‌دار نمای جلو، چراغ‌های عمودی و قطعاتی که برای مخفی کردن سنسورها نصب شده، نمایی از یک GT چهار در و برقی را به نمایش می­‌گذارد. با حرکت به سمت انتهای بدنه، می­‌توان فرم آیرودینامیک کابین، سقف شیشه‌ای، طرح خاص رینگ‌ها و خطوط شکسته روی نمای جانبی را تشخیص داد.

جزئیات نورانی روی گلگیرها، خط شانه، فرم Y شکل در میانه درهای عقب، چراغ‌های سرتاسری عقب و نحوه باز و بسته شدن درها، از دیگر ویژگی‌­های جالب ظاهری لینک اند کو Next Day است.

برند چینی هنوز توضیح خاصی درباره فضای کابین Next Day ارائه نکرده است، ولی با استناد به تصاویر، می‌توان فرمان yoke، نمایشگر بالای فرمان، طراحی ساده داشبورد، نمایشگر سرتاسری، طراحی معلق کنسول مرکزی و صندلی‌های آبی را تشخیص داد.

براساس گزارش کار نیوز چاینا، پیشرانه لینک اند کو Next Day از نوع E-Motive بوده و از یک موتور برای اعمال نیرو به چرخ‌های جلو استفاده می­‌کند درحالی‌که یک پیشرانه برقی هم وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های عقب را برعهده دارد. به نظر می­‌رسد که این چیدمان فنی، امکان حرکت به صورت هیبرید یا کاملاً برقی را برای لینک اند کو Next Day فراهم نماید.

هرچند هنوز نکات مبهم زیادی درباره لینک اند کو Next Day وجود دارد، اما برخی ویژگی­‌های این خودرو همچون فناوری تشخیص چهره، رانندگی خودران و نمایشگر هداپ را می‌­توان در فیلم کوتاهی که از این کانسپت انتشار یافته، مشاهده کرد.

دیدگاه کاربران