• ميني Paul Smith Edition مدل 1998

احیای خودرویی کلاسیک با موتور برقی

معرفی مینی Paul Smith Edition مدل 1998

20 خرداد 1401 19:15

برند مینی و یکی از طراحان مشهور یعنی پل اسمیت، در همکاری تازه به سراغ مینی Paul Smith Edition مدل 1998 رفته­‌اند تا این خودروی کلاسیک را برای زندگی در عصر مدرن، با تغییراتی همراه سازند.

برای تبدیل این مینی 24 ساله به یک خودروی برقی، یک موتور برقی به قدرت 72 کیلووات یا 96.5 اسب­‌بخار در زیر کاپوت آن نصب شده است.مینی Paul Smith Edition خودرویی تولید محدود بود، که تقریباً ربع قرن پیش در تیراژ 1800 دستگاه عرضه شد. آقای اسمیت در ساخت نسخه جدید این خودرو با لقب Recharged، برنامه‌­ای برای تغییر در طراحی نداشته و به همین دلیل در چهره آن هیچ تغییری اعمال نکرده است.

بدنه مینی Paul Smith Edition با طیف خاصی از رنگ آبی براق تزئین شده است، درحالی‌که از رنگ سبز لیمویی برای تزئین باتری خودرو استفاده شده، رنگی که تاحد زیادی یادآور حال و هوای دهه 90 میلادی است.

در فضای کابین مینی Recharged با طرحی روبرو هستیم که مدتی قبل و در کانسپتی به نام Mini Strip به نمایش درآمده بود. البته این مسئله چندان عجیب نیست چراکه آن کانسپت هم توسط پل اسمیت طراحی شده است.

مینی Paul Smith Edition مدل 1998

کفپوش‌های ساخته شده از پلاستیک بازیافتی، هولدر آهنربایی تلفن همراه در کنار فرمان، داشبورد بدون دکمه و فرمان با قابلیت جداسازی برای ورود و خروج آسان راننده، از مهمترین ویژگی­‌های کابین مینی Paul Smith Edition بشمار می‌آید.

مینی Paul Smith Edition مدل 1998

برای تبدیل این مینی 24 ساله به یک خودروی برقی، یک موتور برقی به قدرت 72 کیلووات یا 96.5 اسب­‌بخار در زیر کاپوت آن نصب شده است، که البته فعلا درباره شعاع حرکتی آن خبری در دسترس نیست.

قرار است مینی Recharged by Paul Smith در جریان رویداد Salone del Mobile 2022 و در کنار کانسپت مینی Strip به معرض نمایش درآید.

دیدگاه کاربران