• تانک 300 فرانتير
  • Tank 300 Frontier Edition
  • تانک 300 فرانتير

مناسب ماجراجویی با تمرکز بر توانایی‌های آفرود

معرفی تانک 300 فرانتیر

26 خرداد 1401 14:14

برای خودروسازان چینی هیچ‌چیز لذت‌بخش‌تر از تولید چندین نسخه مختلف از روی یک مدل نیست. بهترین مثالش همین خودروی Tank 300 Frontier است. جدیدترین نسخه از شاسی‌بلند تانک 300 که اکنون با ظاهری خشن‌تر توسط گریت‌وال تولید شده است.

سیستم تعلیق نسبت به نمونه‌های قبلی کمی بالاتر آمده است. البته گفته می‌شود رینگ‌های آلیاژی این خودرو سفارشی خواهند بود.بعد از مدل‌های پایه، آفرود، تاپ فایر، سیتی ادیشن و سایبرتانک حالا به ویرایش فرانتیر این خودرو رسیده‌ایم. ویرایشی که یک تغییر اساسی را روی جلوپنجره خود تجربه کرده است؛ مخصوصاً درج لوگوی TANK با فونت بزرگ.

برآمدگی روی کاپوت و نوار مشکی روی بدنه نارجی، بسیار جالب به نظر می‌رسد. دریچه‌های هوا و قوس روی گلگیرها، گارد و حتی وینچ جلو نیز به صورت ویژه برای این مدل طراحی شده‌‌اند.

سیستم تعلیق نسبت به نمونه‌های قبلی کمی بالاتر آمده است. البته گفته می‌شود رینگ‌های آلیاژی این خودرو سفارشی خواهند بود. قفسه سقفی با ظرفیت مناسب برای وسایل موردنیاز نیز در دسترس است.

Tank 300 Frontier Edition

از نظر کلی تانک 300 فرانتیر به نسخه ویند فارست بیشترین شباهت را دارد ولی همه‌چیز در سطوح مختلف یک پله بهینه‌سازی شده است. با این حال قوای محرکه مانند سایر محصولات خانواده ثابت باقی مانده است. البته شرکت می‌گوید توانایی حمل تریلر با تانک جدید 2500 کیلوگرم است.

خبر خوب دیگر آن‌که ویژگی‌های آفرود محصول فوق مانع از لذت پیمایش‌های شهری آن نشده است.

تانک 300 ویرایش فرانتیر از اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار چین می‌شود و انتظار می‌رود که قیمت پایه آن با آپشن‌های استاندارد حدود 40 هزار دلار شود.

دیدگاه کاربران