• موتور سيکلت KTM 450 رالي رپليکا
  • موتور سيکلت KTM 450 رالي رپليکا
  • موتور سيکلت KTM 450 رالي رپليکا
  • موتور سيکلت KTM 450 رالي رپليکا

مخصوص مسیرهای آفرود

معرفی KTM 450 رالی رپلیکا

5 تیر 1401 14:43

شرکت اتریشی KTM برای پاسخگویی به درخواست علاقمندان بیراهه‌­نوردی با موتورسیکلت، مدل 450 رالی رپلیکا را معرفی نموده است، که علاوه بر تشابه ظاهری برخی تجهیزات مدل‌های رالی این برند را نیز به همراه دارد.

به منظور کاهش خستگی راکب در طول مسیر مسابقه، ارگونومی 450 رالی رپلیکا با الهام از تجارب رانندگان مسابقات طراحی شده است.کی تی ام قصد دارد تنها 70 دستگاه از 450 رالی رپلیکا را تولید کند. از آنجا که این محصول با هدف رقابت در رالی داکار تولید شده، صفحه نشان­‌دهنده مرتفع به همراه نمایشگر مسیریاب را به همراه دارد. غیر از باک استاندارد، یک محفظه سوخت اضافه هم در بخش عقب نصب شدهاست،  تا ظرفیت کلی را به 33 لیتر افزایش دهد.

در زیر پوسته پلاستیکی بدنه 450 رالی رپلیکا، سازه کروم-مولی در کنار اجزای آلومینیوم قرار گرفته، که برای شرکت در مسابقه رالی طراحی شده است. سیستم تعلیق 450 رالی رپلیکا در محورهای جلو و عقب با کمک­‌فنرهای WP XACT و WP XACT و البته سیستم فرمان تنظیم‌­پذیر، همراه شده است.

موتور سیکلت کی تی ام 450 رالی رپلیکا

به منظور کاهش خستگی راکب در طول مسیر مسابقه، ارگونومی 450 رالی رپلیکا با الهام از تجارب رانندگان مسابقات طراحی شده است و از موادی در صندلی استفاده شده که بهترین میزان حمایت و چسبندگی را فراهم کند.

قوای حرکتی کی تی ام 450 رالی رپلیکا از پیشرانه تک-سیلندر SOHC به حجم 449.3 سی‌سی دریافت شده است، که سامانه مدیریت پیشرانه Keihin یا EMS را به همراه دارد. جعبه‌دنده شش سرعته با ضرایب دنده مشابه با مدل‌های رالی برند KTM، یک کیسه هوای ایمنی و سیستم اگزوز آکراپوویچ، از دیگر ویژگی­‌های قابل ذکر در مورد این موتورسیکلت 139 کیلوگرمی است.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت و قیمت روز موتور سیکلت را در باما دنبال کنید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : paultan.org

دیدگاه کاربران