• فورد F-150 نسخه Heritage

گرامیداشت 75 سالگی وانت محبوب

معرفی فورد F-150 نسخه Heritage

10 تیر 1401 11:08

نزدیک به 75 سال پس از آغاز تولید فورد سری F، خودروساز آمریکایی قصد دارد به منظور گرامیداشت این واقعه مهم، نسخه Heritage Edition از پیکاپ آمریکایی را وارد بازار کند.

این مدل ویژه که براساس تریم XLT از فورد F-150 شکل گرفته، یکی از ویژگی‌های نسل‌های گذشته این خودرو در دهه­‌های 70 و 80 میلادی را به همراه دارد، یعنی رنگ‌آمیزی دوگانه بدنه که احتمالاً واضح‌ترین مشخصه ظاهری این نسخه باشد. مشتریان فورد F-150 Heritage Edition می­‌توانند یکی از پنج ترکیب رنگی زیر را برای این خودرو انتخاب نمایند:

  • قرمز Race با خاکستری Carbonized
  • آبی Atlas با مشکی Agate
  • آبی Antimatter با خاکستری Carbonized
  • خاکستری Avalanche با مشکی Agate
  • خاکستری Area 51 با مشکی Agate

از رنگ تیره برای تزئین سقف، ستون‌ها، سپرها، بخش پایینی درها و بخش زیرین بدنه استفاده می‌­شود، درحالی‌که سایر بخش‌های بدنه F-150 Heritage Edition با رنگ‌های مذکور در بالا روکش می­‌شود.

فورد F-150 نسخه Heritage

فورد از تزئین فضای کابین F-150 Heritage Edition هم غافل نشده و از ترکیب خاکستری و مشکی برای تزئین روکش‌ها، نشان Heritage روی زیرآرنجی جلو و لوگوی سفید رنگ 75 Years در زیر شیشه جلو استفاده کرده است، تا این نسخه را از سایرین متمایز کند. نشان مذکور در هنگام روشن شدن پیشرانه، در نمایشگر مرکزی هم نمایش داده می­‌شود.

فورد از اواسط ماه جولای، ثبت سفارش برای F-150 Heritage Edition را آغاز می‌کند. قیمت این مدل نیز در زمان آغاز فروش اعلام خواهد شد، درحالی‌که فرآیند تولید به اواخر سال جاری موکول شده است. البته انتظار داریم که با رقمی بیشتر از قیمت 38,515 دلار برای تریم XLT از این خودرو با مدل 2022، روبرو شویم.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران