• ميني ون هيدروژن‌سوز گک
  • ميني ون هيدروژن‌سوز گک
  • ميني ون هيدروژن‌سوز گک
  • ميني ون هيدروژن‌سوز گک

کانسپتی با سامانه خودران

معرفی مینی ون هیدروژن‌سوز توسط گک

10 تیر 1401 11:29

شرکت GAC که در ایران به نام گک موتورز مشهور شده، در جریان رویدادی ویژه به نام GAC TECH DAY که در 28 ژوئن برگزار شد، از کانسپتی هیدروژن­‌سوز رونمایی کرده است.

گک Green Space به قابلیت تغییر وضعیت سامانه خودران از سطح 3 به سطح 4 مجهز شده است، به نحوی که فرمان خودرو در قسمتی از داشبورد پنهان می‌­شود.این خودرو که با نام Green Space معرفی شده، در رده مینی ون قرار می‌گیرد و برخی ویژگی­‌های ظاهری همچون فرم محدب دماغه، سقف زاویه‌دار و جلوپنجره آبشاری را به نمایش می­‌گذارد.

اما مهمترین مشخصه ظاهری گک Green Space را می‌­توان درهای پروانه­‌ای این خودرو دانست، که در این رده نامعمول است. در نمای عقب نیز با طرحی شبیه به جلو و اتصال چراغ‌ها به سپر عقب مواجه هستیم.

فضای کابین Green Space با تمرکز بر راحتی سرنشینان طراحی شده است. برهمین اساس دو صندلی خلبانی در ردیف جلو با قابلیت چرخش و یک کاناپه به همراه میز در بخش عقب نصب شده است. براساس اعلام سازنده، از فرم‌های طبیعی در طراحی این بخش استفاده شده است، تا زیبایی­‌های طبیعت چین را به سرنشینان یادآوری کند.

مینی ون هیدروژن‌سوز گک

براساس اعلام گک، Green Space به قابلیت تغییر وضعیت سامانه خودران از سطح 3 به سطح 4 مجهز شده است، به نحوی که فرمان خودرو در قسمتی از داشبورد پنهان می‌­شود. البته طراحی فرمان گک Green Space به اهرم کنترل سفینه شباهت دارد و رانندگی با آن می‌­تواند هیجان­‌انگیز باشد. یک نمایشگر هم در بخش میانی داشبورد قابل تشخیص است.

گک Green Space به عنوان یک خودروی هیدروژن‌سوز معرفی شده، ولی اطلاعات بیشتری درباره مشخصات فنی آن در اختیار رسانه­‌ها قرار نگرفته است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران