• رنو ترافيک اسپيس نومد
  • رنو ترافيک اسپيس نومد
  • رنو ترافيک اسپيس نومد
  • رنو ترافيک اسپيس نومد
  • رنو ترافيک اسپيس نومد
  • رنو ترافيک اسپيس نومد
  • رنو ترافيک اسپيس نومد

اسپیس نومد از سوئیس به فرانسه می‌رود

رنو ترافیک در قامت یک کمپر حرفه‌ای

11 تیر 1401 14:49

رنو یک به‌روزرسانی جدید را روی ون محبوب خود ترافیک انجام داد و آن را تبدیل به یک کمپر فوق‌العاده به اسم Space Nomad کرد. خودرویی که به لطف تجهیزات بیشتر، می‌خواهد مشتریان جدیدی را برای خود دست و پا کند. پیش‌تر اسپیس نومد به طور انحصاری در بازار سوئیس فروخته می‌شد.

سقف خاص این کمپر، دارای پنل خورشیدی است که یک باتری کمکی را شارژ می‌کند تا یخچال، پمپ آب و چراغ‌ها را تغذیه کند.رنو ترافیک تغییر شکل یافته، مجهز به یک سقف پاپ‌آپ است که فضای کافی برای ایستادن افراد داخل آن را ایجاد می‌کند. یک چراغ LED برای روشن کردن کابین نیز در نظر گرفته شده است. هم‌چنین برای رفاه حال سرنشینان پورت‌های USB برای شارژ دستگاه‌ها وجود خواهد داشت.

وقتی قسمت بالایی کشیده می‌شود، یک تخت اضافی برای دوست‌داران کمپینگ هم به وجود می‌آید. این اقدام باعث می‌شود تا این وسیله نقلیه، فضایی مناسب برای خوابیدن 4 نفر را داشته باشد.

سقف خاص این کمپر، دارای پنل خورشیدی است که یک باتری کمکی را شارژ می‌کند تا یخچال، پمپ آب و چراغ‌ها را تغذیه کند. رنو می‌گوید این باتری معمولاً 48 ساعت شارژ را نگهداری می‌کند ولی به کمک پنل‌های خورشیدی می‌توان این زمان را به 72 ساعت افزایش داد.

رنو ترافیک اسپیس نومد

داخل کابین اسپیس نومد یک آشپزخانه کوچک با یک اجاق گاز دو شعله، یک سینک ظرف‌شویی و یک یخچال 49 لیتری نیز دیده می‌شود. صندلی‌های جلو به اطراف می‌چرخند تا سرنشینان جلو بتوانند در سرگرمی‌های قسمت عقب سهیم باشند. این در حالی است که صندلی‌های عقب نیز قابلیت تاشوندگی دارند. بد نیست بدانید فضای قسمت بار این محصول معادل 250 لیتر اعلام شده است.

رنو ترافیک اسپیس نومد

برای لذت بردن از فضای باز یک سایبان 4 متر مربعی وجود دارد تا مسافران بتوانند زیر آن یک میز تاشو را تهیه کنند. حتی این امکان وجود دارد که قبل از سوار شدن به داخل خودرو، یک دوش نیز گرفت.

گزینه‌های انتخابی برای قوای محرکه شامل مدل‌هایی بین 110 تا 170 اسب‌بخار می‌شود. برای این خودرو ترمز اضطراری، هشدار اکتیو خروج از خط و هشدار نقاط کور ازجمله مهم‌ترین آپشن‌های این خودرو هستند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران