• کيا سورنتو اديشن 2022 براي مشتريان بريتانيايي

فقط یک حق انتخاب برای مشتریان بریتانیایی

معرفی کیا سورنتو ادیشن 2022

14 تیر 1401 12:37

یکی از بهترین ویژگی‌ها برای خریداران خودرو، وجود چندین گزینه قابل انتخاب است. بدین ترتیب خریدار می‌تواند تصمیم بگیرد که کدام ویژگی را در خودرو خود می‌خواهد و یا کدام تریم مناسب‌تر است.

از ماه جولای 2022، مدل سورنتو تنها در تریم Edition در دسترس مشتریان بریتانیایی است.اما کمپانی کیا در بریتانیا متفاوت عمل می‌کند؛ از ماه جولای 2022، مدل سورنتو تنها در تریم Edition در دسترس است. کیا سورنتو Edition جایگزین تریم‌های 2، 3 و 4 شده است. برای خریدارانی که سخت تصمیم می‌گیرند، این خبر خوشی است؛ زیرا تنها یک نسخه سورنتو وجود دارد.

نسخه Edition در واقع همان تریم 4 قبلی است که شامل تمامی امکانات می‌شود. کیا تمام ویژگی‌ها و تجهیزات را در کابین هفت نفره سورنتو قرار داده است. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از روکش چرم ناپا، سانروف پانوراما، سیستم هدآپ دیسپلی قابل تنظیم و شخصی‌سازی، در صندوق برقی، دستیار پارک هوشمند خودرو از راه دور، سیستم جلوگیری از برخورد در نقاط کور و کنترل 360 درجه اطراف و نقاط کور.

شاسی‌بلند سایز متوسط کیا به سیستم صوتی پیشرفته برند Bose با 12 اسپیکر مجهز شده است. علاوه بر آن، شارژر وایرلس برای موبایل، تنظیم برقی صندلی راننده در 10 جهت با حافظه، تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو در 8 جهت، گرم‌کن صندلی‌های عقب و تهویه صندلی‌های جلو، در دسترس است.

کیا سورنتو ادیشن 2022 برای مشتریان بریتانیایی

سورنتو Edition با سه رنگ بدنه سفید Pearl، گرافیت و مشکی Midnight عرضه می‌شود‌. جزئیات و عناصر مشکی رنگ بدنه، کاملاً مکمل این رنگ‌ها می‌شوند.

به طور استاندارد، برای کیا سورنتو PHEV و هیبرید، رینگ‌های 19 اینچی در نظر گرفته شده است. اما سورنتو دیزلی انحصارا با رینگ‌های 20 اینچی مشکی عرضه می‌شود. ویژگی‌های ظاهری و امکانات کیا سورنتو در بریتانیا یکسان است؛ اما همچنان نوع پیشرانه را می‌توان انتخاب کرد‌.

هنوز مشخص نیست که آیا کیا قصد دارد این روند را در آمریکا نیز اجرایی کند یا خیر.

دیدگاه کاربران