• ون برقي چانگان استار 9
  • ون برقي چانگان استار 9
  • ون برقي چانگان استار 9
  • ون برقي چانگان استار 9
  • ون برقي چانگان استار 9

با قابلیت پیمایش 245کیلومتر

معرفی ون برقی چانگان استار 9

22 تیر 1401 16:23

شرکت چانگان که در کنار سایک، FAW و دانگ‌فنگ به عنوان یکی از چهار خودروساز بزرگ چین شناخته می­‌شود، چندین مدل ون را تحت برندهای مختلف در بازار چین به فروش می‌­رساند. این شرکت اکنون از ون برقی استار 9 رونمایی نموده است که به جزء قوای محرکه، از سایر جهات به همتای بنزین‌­سوز خود شباهت دارد.

نیروی محرکه این ون برقی از یک موتور الکتریکی روی محور عقب تامین شده است، که 75 اسب‌­بخار قدرت و حداکثر گشتاور 220 نیوتن‌متر را در اختیار چانگان استار 9 برقی قرار می­‌دهد.چانگان استار 9 نخستین بار در سال 2013 با نام چانا استار 4500 و با پیشرانه 1.3 لیتری میتسوبیشی وارد بازار شد، اما تنها یک سال بعد، با تغییرات ظاهری، نام استار 9 و به همراه پیشرانه 1.5 لیتری میتسوبیشی به مشتریان معرفی شد.

طول، عرض و ارتفاع چانگان استار 9 برقی به ترتیب 4.43، 1.655 و 1.95 متر اعلام شده است. تناسبات ظاهری و جزئیات بدنه استار 9 برقی به همتای بنزین­‌سوز شباهت دارد و کاملاً قدیمی به نظر می­رسد.

کابین چانگان استار 9 برقی به لطف تریم آبی رنگ، تاحدی از نسخه بنزین­‌سوز متمایز شده است، اما طراحی بخش‌های مختلف همچون سیستم صوتی و تهویه، پلاستیک خشک و ترمز دستی مکانیکی، از سن بالای این خودرو خبر می‌دهد.

نیروی محرکه این ون برقی از یک موتور الکتریکی روی محور عقب تامین شده است، که 75 اسب‌­بخار قدرت و حداکثر گشتاور 220 نیوتن‌متر را در اختیار چانگان استار 9 برقی قرار می­‌دهد.

ون برقی چانگان استار 9 - Changan Star 9 Electric Van

موتور این خودرو به مجموعه باتری به ظرفیت 36 کیلووات ساعت متصل شده است، که براساس اعلام سازنده شعاع حرکتی 245 کیلومتر را برای این خودرو فراهم می­‌کند.

قیمت چانگان استار 9 برقی برابر با 21,700 دلار تعیین شده است.

بد نیست بدانید که غیر از محصولات برندهای چانگان، اوشان و غیره، برخی محصولات سوزوکی، مزدا و فورد نیز توسط چانگان تولید شده و در چین به فروش می­‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران