مخصوص بازار آفریقا

معرفی سه نسخه ویژه از ماهیندرا پیکاپ

31 تیر 1401 13:03

چند هفته پس از معرفی XUV700 و اسکورپیو-N، شرکت ماهیندرا از سه نسخه جدید از مدل پیکاپ رونمایی کرده است؛ خودروهایی که در آفریقای جنوبی به فروش خواهند رسید.

این سه نسخه ویژه هم به پیشرانه 2.2 لیتری توربودیزل maHawk با 138 اسب‌­بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده‌اند.این سه نسخه ویژه از ماهیندرا پیکاپ که با اسامی Dusk , Storm و Dawn معرفی شده‌اند، در نخستین گام با رنگ بدنه متمایز می­‌شوند چراکه بدنه Dusk با رنگ مشکی، Storm با الهام از صحرا و مزارع به رنگ بژ روشن و Dawn به یاد باران‌های موسمی هندوستان به رنگ آبی روشن تزئین شده است.

هر سه خودرو براساس تریم Karoo از ماهیندرا پیکاپ شکل گرفته‌اند و مواردی شامل روکش چرم، کفپوش داخلی، نمایشگر 9 اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی، اندروید اتو و مسیریاب را به همراه دارند.

میله حفاظتی دماغه، سیستم تعلیق آفرود، رینگ‌ها و تایرهای مناسب بیراهه‌­نوردی به همراه رینگ زاپاس، سپرهای فولادی جلو و عقب، چراغ‌های LED، قطعه پلاستیکی لبه گلگیرها و پله سپر عقب، این سه خودرو را از نسخه استاندارد متمایز کرده و آن‌ها را آماده برای بیراهه‌­نوردی نشان می­‌دهد.

ماهیندرا پیکاپ - Mahindra Pik Up

ماهیندرا پیکاپ Storm علاوه بر سپرهایی با حداکثر زاویه حمله و خروج، به روکش چرم صندلی‌ها نیز مجهز شده است.

همچون سایر نمونه‌­های ماهیندرا پیکاپ در تریم Karoo، این سه نسخه ویژه هم به پیشرانه 2.2 لیتری توربودیزل maHawk با 138 اسب‌­بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده‌اند، که از طریق جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک ساخت آیسین، به چرخ‌ها منتقل می­‌شود. حداکثر گشتاور در دورشمار 1500 الی 2800 در دسترس قرار می­‌گیرد.

ماهیندرا پیکاپ - Mahindra Pik Up

هر سه نسخه Dusk , Storm و Dawn از ماهیندرا پیکاپ Karoo با قیمت 614,999 راند آفریقای جنوبی معادل با 36 هزار دلار با گارانتی 4 سال یا 120 هزار کیلومتر و تسهیلات سرویس تا 5 سال یا 90 هزار کیلومتر به فروش می­‌رسد.

دیدگاه کاربران