• کاديلاک اسکاليد ضد گلوله محصول اينکاس

شاسی‌بلند زرهی کادیلاک

لباس ضد گلوله اینکاس بر تن اسکالید

7 مرداد 1401 13:08

شرکت اینکاس در امر ساخت خودروهای زرهی مهارت دارد و تاکنون نسخه زرهی از بسیاری خودروهای لوکس همچون ب‌ام‌و X7، لکسوس LX، لینکلن نویگیتور و مرسدس‌بنز G کلاس را معرفی نموده است. این کمپانی اهل کانادا اکنون با معرفی مجموعه‌­ای به نام Chairman Package برای کادیلاک اسکالید، قصد دارد نظر طیف جدیدی از مشتریان را به سوی خود جلب نماید.

این کادیلاک اسکالید زرهی در برابر حملات گلوله 7.62 میلیمتری از تفنگ‌های جنگی و دو نارنجک دستی DM51 مقاومت کامل دارد.به لطف پوشش مقاوم بدنه در تمام نقاط، این کادیلاک اسکالید زرهی در برابر حملات گلوله 7.62 میلیمتری از تفنگ‌های جنگی و دو نارنجک دستی DM51 مقاومت کامل دارد.

سقف خودرو به میزان 12.7 سانتی‌متر بالاتر رفته تا فضای بیشتری در بالای سر سرنشینان ایجاد شود. چراغ‌های چشمک‌زن داخل جلوپنجره، سیستم تعلیق مقاوم و تغییراتی در سازه خودرو برای هماهنگی با افزایش وزن ناشی از نصب قطعات زرهی، از دیگر تغییرات مربوط به کادیلاک اسکالید زرهی است.

فضای کابین کادیلاک اسکالید زرهی به واسطه نصب دو صندلی خلبانی و دو نشیمن‌گاه کوچک در نزدیکی درها، نسبت به نسخه استاندارد کاملاً متمایز شده است. عملکرد ماساژور صندلی­‌ها، کنسول میانی با نمایشگر، نمایشگر بزرگ روی دیواره کابین، سیستم صوتی با 19 بلندگو و میزهای تاشو، از دیگر ویژگی­‌های کابین این شاسی­‌بلند زرهی است.

کادیلاک اسکالید ضد گلوله محصول اینکاس

موارد بیشتری شامل دوربین 360 درجه، نمایشگر دید در شب، تلویزیون ماهواره‌­ای، محفظه­‌های کوچک با قفل، آژیر خطر، اطفا حریق پیشرانه و رینگ‌های آفرود نیز برای این خودرو قابل سفارش خواهد بود.

مشتریان کادیلاک اسکالید زرهی می­‌توانند پیشرانه 6.2 لیتری 8 سیلندر با 420 اسب­‌بخار قدرت و 624 نیوتن‌متر گشتاور یا پیشرانه 3 لیتری توربودیزل با 277 اسب­‌بخار قدرت و 624 نیوتن‌متر گشتاور را برای این خودرو سفارش دهند. این پیشرانه­‌ها به گیربکس 10 سرعته اتوماتیک متصل شده و نیروی خود را به محور عقب یا تمام چرخ‌ها انتقال می‌دهند.

کادیلاک اسکالید ضد گلوله محصول اینکاس

اینکاس برای ارائه مجموعه Chairman Package به مالکان کادیلاک اسکالید در سراسر جهان آمادگی دارد.

دیدگاه کاربران