پروژه جدید شرکت اینکاس

ب‌ام‌و X7 هم ضد گلوله شد

1 اسفند 1399 18:50

شرکت اینکاس - Inkas - که متخصص تیونینگ و ساخت خودروهای زرهی در کاناداست، اخیراً ب‌ام‌و X7 را برای ایجاد تغییرات، انتخاب کرده.

پس از تغییرات ایجاد شده، ب‌ام‌و X7 می‌تواند در مقابل مهمات 7.62 یا 308 و همچنین انفجار همزمان دو نارنجک دستی، مقاومت کند.اینکاس ب‌ام‌و X7 را برای کسانی‌ که طرفدار خودروی لوکس هستند و در عین حال نیاز به محافظت بیش‌تری دارند، ایمن کرده؛ به طوری که X7 موردنظر می‌تواند گلوله‌های پرقدرت تفنگ و نارنجک‌های دستی را منحرف کند.

در نگاه اول، این ب‌ام‌و X7 همانند یک مدل استاندارد تماما مشکی به نظر می‌رسد. هیچ‌گونه جزئیات کرومی در ظاهر خارجی آن به کار نرفته. شیشه‌ها ضخیم‌تر هستند و در قسمت عقب خودرو، یک در اضافی به همراه پنجره‌ کوچک پنهان شده است. همه‌ آن‌ها تنها بخشی از ویژگی‌های حفاظت 360 درجه‌ اینکاس با امتیاز BR6 می‌باشد.

پس از تغییرات ایجاد شده، ب‌ام‌و X7 می‌تواند در مقابل مهمات 7.62 یا 308 و همچنین انفجار همزمان دو نارنجک دستی، مقاومت کند. علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده، اینکاس می‌تواند X7 را با موارد محافظتی دیگر نیز مانند فیلتراسیون هوا، آژیر، چراغ‌های اضطراری، سیستم دید در شب (نایت‌ویژن)، سیستم پخش‌کننده دود و ... تجهیز کند.

ب‌ام‌و X7 ضد گلوله اینکاس

پیشرانه ب‌ام‌و X7 نیز به قدرت 612 اسب‌بخار، ارتقا داده شده است. البته نسخه پایه با پیشرانه V8 و 4.4 لیتری توئین‌توربوشارژ با قدرت 523 اسب‌بخار نیز در دسترس است. سیستم تعلیق X7 نیز برای تحمل بار اضافی، دچار تغییراتی شده و تایرهای ران‌فلت برای آن در نظر گرفته شده است.

محافظت از باتری و قطعات الکترونیکی نیز جزء ویژگی‌های استاندارد اینکاس برای X7 است. هیچ اشاره‌ای به افزایش وزن نشده، اما از نظر ما پیشرانه V8 انتخاب بهتری خواهد بود.

ب‌ام‌و X7 ضد گلوله اینکاس

همان‌طور که انتظار می‌رود، ب‌ام‌و به اندازه کافی مجلل و راحت است. X7 نام‌برده نیز با وجود ویژگی‌های محافظتی، تمام امکانات رفاهی موجود در ب‌ام‌و را داراست؛ صندلی‌های چرمی همانند نسخه معمولی در سه ردیف برای هفت نفر تعبیه شده‌اند اما فضای بار با وجود در امنیتی، محدود شده است.

شرکت اینکاس می‌گوید که این اولین ب‌ام‌و X7 محافظتی است که از نظر تجاری در دسترس و اکنون آماده سفارشات ویژه است؛ اما قیمت آن از سوی شرکت اعلام نشده است.

دیدگاه کاربران