• شورولت سيکر 2022

در جستجوی مشتریان جدید

معرفی شورولت سیکر 2022

9 مرداد 1401 14:35

در آوریل سال جاری، تصاویری از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) منتشر شد که یک کراس‌­اور ساخت شورولت برای بازار چین را نمایش می­‌داد. این خودرو که اکنون با نام سیکر - Seeker - به معنای جستجوگر معرفی شده، در جستجوی مشتریان تازه برای برند آمریکایی است.

از آنجا که نمونه آزمایشی شورولت سیکر در ایالات متحده نیز مشاهده شده، به احتمال فراوان این خودرو در آمریکای شمالی و شاید در برخی کشورهای دیگر همچون کره‌­جنوبی هم عرضه شود.

طراحی شورولت سیکر

نمونه نهایی با خودروی حاضر در تصاویر MIIT تفاوتی نداشته و به واسطه چراغ‌های باریک جلو، خطوط زاویه­‌دار بدنه، کاپوت کشیده و بیرون­‌زدگی‌­های کوتاه بدنه، تاحدی یادآور محصول دیگر شراکت جنرال‌موتورز و سایک یعنی بیوک انویژن است. البته این شباهت ظاهری نقطه ضعف محسوب نمی‌شود و شورولت سیکر را می‌­توان خودرویی زیبا قلمداد کرد، مخصوصاً که مواردی منحصربه‌فرد همچون فرم چراغ‌های عقب و قطعه X شکل کنار جلوپنجره از جنس کروم را به همراه دارد.

شورولت سیکر - 2022 Chevrolet Seeker

خودروی حاضر در تصاویر از تریم RS انتخاب شده است، که با رینگ‌های 18 اینچی 5 پره، سقف مشکی و نشان‌های RS عرضه می­‌شود.

ابعاد بدنه شورولت سیکر در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.537، 1.823، 1.564 و 2.7 متر اعلام شده است، که این مدل را در فاصله دو محصول دیگر شورولت یعنی شورولت تریل بلیزر و شورولت ایکوناکس نشان می‌دهد.

کابین و امکانات شورولت سیکر

در کابین شورولت سیکر با صفحه نمایش 10.25 اینچی پشت آمپر، نمایشگر 10.25 اینچی اطلاعات سرگرمی با چرخش 9 درجه به سوی راننده و رابط کاربری Xiaoxue با پشتیبانی از اپل کارپلی بی‌سیم، تنظیم برقی، گرمکن و تهویه برای صندلی‌های جلو، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و بازکن برقی در صندوق مواجه هستیم.

شورولت سیکر - 2022 Chevrolet Seeker

با پرداخت مبلغ اضافه می­‌توان سیستم صوتی پرمیوم شورولت یعنی Tune Dynamic را سفارش داد. سیکر نخستین محصول سایک-جی‌ام است که به این سیستم مجهز می­‌شود.

مشخصات فنی شورولت سیکر

نیروی محرکه شورولت سیکر از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر تامین شده است، که 177 اسب­‌بخار قدرت را از طریق گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌کند و این خودرو را به حداکثر سرعت 205 کیلومتر برساعت می­‌رساند. هنوز مشخص نیست که نیروی پیشرانه در این خودرو به هر دو محور منتقل می­‌شود یا تنها محور جلو.

دیدگاه کاربران