• فورد ماوريک ترمور 2023 Ford Maverick Tremor

با تجهیزاتی بیشتر برای آفرود

معرفی فورد ماوریک ترمور 2023

11 مرداد 1401 13:04

پس از فورد رنجر، F-150 و سوپر دیوتی، اکنون نوبت به فورد ماوریک رسیده است، تا برخی بروزرسانی­‌ها را دریافت کند.

به واسطه تعویض کمک‌­فنرهای جلو و عقب، ارتفاع خودرو 25 میلی‌متر افزایش یافته است.تغییرات این پیکاپ جمع‌وجور به موارد ظاهری محدود نشده، چراکه به واسطه تعویض کمک‌­فنرهای جلو و عقب، ارتفاع خودرو 25 میلی‌متر افزایش یافته و یک خنک­‌کننده سیستم انتقال قدرت با توانایی زیاد نیز برای آن نصب شده است.

فورد ماوریک ترمور 2023 به جدیدترین نسخه از سیستم کروزکنترل فورد یعنی Trail Control مجهز شده است، که به صورت انحصاری در این محصول قرار گرفته و امکان انتخاب سرعت عبور از مسیرهای گلی یا خاکی را برای راننده فراهم می‌کند. رینگ‌های 17 اینچی خاکستری تیره با جزئیات نارنجی و تایرهای چهار فصل نیز در این امر به خودرو یاری می‌­رساند.

فورد ماوریک ترمور 2023 Ford Maverick Tremor

تغییرات ظاهری فورد ماوریک ترمور 2023 به جلوپنجره جدید، نشان‌های فورد به رنگ مشکی و زمینه تیره چراغ‌های جلو و عقب محدود شده است، هرچند که با پرداخت مبلغ 1495 دلار، می‌­توان پکیج Tremor Appearance را برای این خودرو سفارش داد که طرح گرافیکی مشکی روی بخش جانبی بدنه و کاپوت و تزئین سقف و آینه­‌های جانبی با خاکستری Carbonized را به همراه دارد. پکیج آفرود Tremor هم برای تریم‌های XLT و Lariat و با پرداخت مبلغ 2995 دلار قابل سفارش خواهد بود.

با ورود به کابین فورد ماوریک ترمور 2023، روکش مشکی Onyx با نشان Tremor و جزئیات نارنجی را بر روی صندلی‌ها، پوشش داخلی درها و کنسول میانی مشاهده خواهید کرد.

فورد ماوریک ترمور 2023 Ford Maverick Tremor

فورد ماوریک ترمور 2023 با پیشرانه 2.5 لیتری هیبرید با انتقال نیرو از طریق گیربکس CVT به محور جلو یا 2 لیتری اکوبوست با جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک و سامانه چهارچرخ محرک قابل سفارش است.

تولید فورد ماوریک ترمور 2023 از اواخر سال جاری در مکزیک آغاز می‌­شود.

دیدگاه کاربران