• بستني با طعم و رنگ پورشه

تبلیغاتی فراتر از انتظار

بستنی با طعم و رنگ پورشه

15 مرداد 1401 14:00

روزنامه‌نگاران حوزه خودرو در طول زندگی خود تبلیغات زیادی دیده‌اند. به قدری که دیگر چیزی آن‌ها را شگفت‌زده نمی‌کند؛ اما امروز داستان فرق دارد. واحد آمریکای شمالی پورشه به شکلی جالب رنگ‌های سفارشی جدید خود را با همکاری شرکتی بستنی‌سازی Pretty Cool به نمایش گذاشته است تا رنگ‌بندی جدید خود را در قالب بستنی برای آمریکایی‌ها معرفی کند.

شرکت کوچک بستنی‌سازی اهل شیکاگو با الهام از رنگ‌های سفارشی پورشه، مدل‌های جدیدی را عرضه کرده است.شرکت کوچک بستنی‌سازی اهل شیکاگو با الهام از رنگ‌های سفارشی پورشه، مدل‌های جدیدی را عرضه کرده است. حتی بهتر از آن، این طعم‌های خاص بستنی را با استفاده از یک پورشه 911 سفارشی، تحویل می‌دهد.

بسته‌بندی بستنی‌ها با تعداد محدود به مناسبت روز ملی بستنی تهیه شده است. 5 طعم و رنگ نعنایی، قرمز توت فرنگی، ماکادمیا متالیک، توت منجمد متالیک و طلایی لیمویی متالیک در پکیج جدید بستنی‌ها دیده می‌شود که هرکدام طعم متفاوتی نسبت به دیگری دارد.

آیشا کوکر معاون بازاریابی پورشه در آمریکای شمالی می‌گوید: «این پروژه سرگرم‌کننده بود و امیدواریم باعث لبخند و شادی شود. درست مانند رنگ‌های قابل سفارش روی همه محصولات ما. فکر می‌کردیم چیزهای جالب‌تری از رنگ‌های خاص برای پورشه وجود ندارد ولی این بستنی‌ها ممکن است ذهنیت شما را برای همیشه تغییر دهند.»

همکاری پورشه با شرکت بستنی سازی آمریکایی

کمتر کسی می‌داند که صاحب شرکت این بستنی‌های جالب یعنی دانا سالز کری، با پورشه بزرگ شده است. عموی او علاقه زیادی به بازسازی خودروهای پورشه داشت و بیش از 200 محصول را در طول 50 سال زنده کرد.

بستنی‌های ویژه این سری موسوم به Porsche x Pretty Cool Ice Cream limited edition در محل اصلی این شرکت در شیکاگو در دسترس بودند و هم‌چنین در رویداد انتخابی پورشه نیز عرضه شدند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران