• لوسيد اير نسخه Stealth Look

میکاپ تیره برای رقیب تسلا

لوسید ایر نسخه Stealth Look معرفی شد

18 مرداد 1401 15:59

لوسید ایر با پکیج جدید Stealth Look وارد میدان شد و اکنون با طراحی تیره‌تر خود جلوه خاص‌تری به این خودروی برقی بخشیده است. قرار است محصول فوق در هفته خودروی مونته‌ری به صورت عمومی رونمایی شود. البته لوسید این سری ویژه را در سه ماهه ابتدایی سال 2023 با قیمت اضافی 6000 دلار راهی بازار می‌کند.

لوسید این سری ویژه را در سه ماهه ابتدایی سال 2023 با قیمت اضافی 6000 دلار راهی بازار می‌کند.پکیج Stealth Look به‌عنوان یک آپشن خریدنی برای تیپ تورینگ، گرندتورینگ و تورینگ پرفورمنس از لوسید ایر به حساب می‌آید. به‌روزرسانی این خودروی برقی شامل 35 تغییر بیرونی می‌شود. شرکت می‌گوید تغییرات ایجادشده کاری می‌کند که به جای ظاهر استاندارد پلاتینیوم آن، حالا پوششی تیره و صیقلی روی آن قرار گرفته است.

ایجاد سایه روی قاب آینه، فریم اطراف سایه‌بان شیشه‌ای، المان‌های پایین بدنه و تزئینات مربوط به چراغ جلو به‌خوبی اجرا شده است. هم‌چنین رینگ‌های لوسید ایر جدید هم با ساتن مشکی پوشانده شده است. البته خبر خوب این است که خریداران مجبور نیستند تا نسخه Stealth Look را با رنگ تیره سفارش دهند. سایر رنگ‌ها شامل سفید ستاره‌ای، مشکی اینفینیتی، نقره‌ای کیهانی، خاکستری کوانتومی و قرمز زنیت می‌شود.

لوسید ایر نسخه Stealth Look

علاقه‌مندان به خرید این خودرو می‌توانند در یک رویداد آنلاین، تمام درخواست‌های خود را جزء به جزء سفارش دهند. بد نیست بدانید بر اساس اطلاعات مالی شرکت، 360 دستگاه لوسید ایر در سه ماهه ابتدایی امسال و 679 دستگاه را در سه ماهه دوم تحویل داده است. این همان آماری بود که باعث تمسخر از سوی ایلان ماسک شده بود.

لوسید ایر یکی از جنجالی‌ترین خودروهای برقی دنیاست که با یک بار شارژ می‌تواند 840 کیلومتر پیمایش کند. توان خروجی آن معادل 480 اسب‌بخار است. شتاب صفر تا صد لوسید ایر 2.5 ثانیه و سرعت نهایی‌اش 378 کیلومتر برساعت ثبت شده است.

دیدگاه کاربران