• رولزرويس کالينان Yachting Edition

نهایت تجمل با کارلکس دیزاین

معرفی رولزرویس کالینان Yachting Edition

21 مرداد 1401 14:17

شرکت کارلکس دیزاین (Carlex Design) که به دلیل اعمال تغییر بر خودروهای لوکس شهرت دارد، یک شاخه از محصولات خود را با الهام از قایق‌­های تفریحی لوکس تولید می‌­کند. اکنون محصول تازه‌­ای از این سری با نام رولزرویس کالینان Yachting Edition معرفی شده که به جرات یکی از مجلل‌­ترین شاسی‌­بلندهای جهان است.

محصول تازه‌­ای از کارلکس دیزاین با نام رولزرویس کالینان Yachting Edition معرفی شده، که به جرات یکی از مجلل‌­ترین شاسی‌­بلندهای جهان است.ویژگی­‌های ظاهری محصول جدید کارلکس دیزاین را می­‌توان شبیه به لندرور دیفندر Yachting Edition دانست، که دو سال پیش توسط این شرکت معرفی شد. مهمترین این شباهت‌ها به پوشش نقره­‌ای برای سطوحی از بدنه همچون گلگیرها، درها و سپرها و تزئین کاپوت، جلوپنجره، سقف، ستون‌ها و برخی جزئیات کوچک با مشکی، محدود می­‌شود.

رینگ‌های بزرگ 22 اینچی پنج پره با طرح سفارشی، مجموعه تغییرات ظاهری این شاسی­‌بلند لوکس را تکمیل می­‌کند.

در فضای داخلی رولزرویس کالینان Yachting Edition با صندلی‌های دربرگیرنده با روکش نقره­‌ای، پوشش چرم نارنجی برای فرمان، قسمت‌هایی از داشبورد، ستون‌ها و زیرآرنجی، جزئیات نقره‌­ای روی داشبورد، پوشش داخلی درها و کنسول میانی و تریم قطعات چوبی مواجه هستیم که می‌تواند حال و هوای کابین قایق‌های لوکس را به بیننده انتقال دهد.

رولزرویس کالینان Yachting Edition

رولزرویس کالینان Yachting Edition از نظر فنی تغییری نداشته و همچنان پیشرانه 6.75 لیتری توئین توربو 12 سیلندر با 563 اسب‌­بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور، در زیر کاپوت آن قرار دارد. نیروی پیشرانه از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ساخت ZF و سامانه چهار چرخ محرک به چرخ‌ها ارسال می‌­شود.

شرکت کارلکس دیزاین از اعلام قیمت رولزرویس کالینان Yachting Edition خودداری نموده است، بنابراین افراد علاقمند به خرید این شاسی‌­بلند لوکس، باید با شرکت مذکور تماس بگیرند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران