• ميتسوبيشي ايکس‌پندر کراس 2023

تغییر چهره برای سال جدید

معرفی میتسوبیشی ایکس‌پندر کراس 2023

22 مرداد 1401 13:38

از آنجا که خودروهای مرتفع از اقبال بیشتری نزد مشتریان برخوردار شده‌­اند، مینی‌ون ها نیز قصد دارند به نحوی به این رده وارد شوند. یک مثال بارز، میتسوبیشی ایکس‌پندر کراس - Mitsubishi Xpander Cross - است که پس از سه سال حضور در بازار، اکنون با برخی تغییرات ظاهری قصد خودنمایی دارد.

میتسوبیشی ایکس‌پندر کراس پس از سه سال حضور در بازار، اکنون با برخی تغییرات ظاهری قصد خودنمایی دارد.ایکس‌پندر کراس نخستین بار در نمایشگاه خودرو اندونزی 2022 ظاهر شد. طراحی متفاوت نمای جلو با چراغ‌های جدید، تغییر مکان چراغ‌های راهنما، افزایش ضخامت کاپوت، رنگ جدید سبز برنز متالیک، افزایش 95 میلی‌متری بیرون­‌زدگی بدنه در جلو و عقب و تغییر طرح چراغ‌های عقب، از تفاوت‌های این نسخه با نسخه قبلی میتسوبیشی ایکس‌پندر  است.

رینگ‌های 17 اینچی دو رنگ با طرح جدید و جزئیات خاکستری، با زیرسپری­‌های جلو و عقب هماهنگ شده ولی نسبت به ابعاد بدنه، همچنان کوچک به نظر می‌رسد.

به لطف فاصله 220 میلی‌متری کف تا سطح زمین (225 میلی‌متر در نسخه دنده دستی)، مینی­ ون میتسوبیشی برای عبور از مسیرهای ناهموار مشکل چندانی ندارد، ولی مطمئنا قادر به بیراهه‌­نوردی نیست.

میتسوبیشی ایکس‌پندر کراس 2023

سامانه فعال ضد انحراف یا YAC، نیروی ترمز را با توجه به زاویه فرمان، فشار ترمز، نیروی G و سرعت چرخ‌ها، بر محور جلو اعمال می­‌کند تا فرمان‌پذیری خودرو در پیچ‌ها بهبود یابد.

فضای کابین میتسوبیشی ایکس‌پندر کراس 2023 هم از تغییر دور نمانده است، چراکه ترمز پارک برقی، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی 8 اینچی، صفحه نمایش مجزا برای تهویه مطبوع و شارژر بی‌سیم تلفن همراه به آن اضافه شده.

میتسوبیشی ایکس‌پندر کراس 2023

قوای حرکتی میتسوبیشی ایکس‌پندر کراس 2023 از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 103 اسب­‌بخار قدرت و 141 نیوتن‌متر گشتاور تامین شده است، که از طریق گیربکس CVT یا جعبه‌دنده پنج سرعته دستی به محور جلو منتقل می‌شود.

هرچند میتسوبیشی ایکس‌پندر کراس 2023 توانایی بیراهه­‌نوردی ندارد و خودرویی سریع نیست، ولی می‌­تواند نیاز خانواده‌­های پرجمعیت را تاحدی برآورده سازد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوایند.

دیدگاه کاربران