• تبديل مرسدس‌ بنز ويتو به يک کمپر آفرود

تیونینگ روی ون نه‌چندان محبوب

تبدیل مرسدس‌ بنز ویتو به یک کمپر

23 مرداد 1401 15:02

شرکت‌های تیونینگ زیادی وجود دارند که مایلند روی اصلاح عملکرد و طراحی ظاهری محصولات مرسدس بنز کار کنند؛ اما حقیقت این است که اغلب آ‌ن‌ها تمایلی برای کار کردن روی ون‌های این شرکت را ندارند.

این محصول که Geotrek Edition نام دارد. بر پایه نسخه تمام چرخ محرک دیزلی از مرسدس بنز ویتو ساخته شده است. شرکت VanSport یکی از معدود تیونرهایی است، که تقریباً تمام تمرکز خود را روی ون‌ها گذاشته است. به‌تازگی یکی از پروژه‌های این شرکت به به‌روزرسانی بصری و مکانیکی مرسدس‌ بنز ویتو اختصاص یافته است.

ویتو یکی از آن خودروهایی که کمتر درباره‌اش صحبت می‌شود؛ اما اگر شما هم صاحب یک مرسدس بنز ویتو هستید باید خوشحال باشید که یک تیونر سراغ این خودرو آمده است. این محصول که Geotrek Edition نام دارد. بر پایه نسخه تمام چرخ محرک دیزلی ساخته شده است.

علاقه‌مندان به این ون خیلی سریع می‌توانند تغییرات جدید روی آن را تشخیص بدهند. سیستم تعلیق جدیدی که روی این خودرو نصب شامل مجموعه مدرنی از فنرهای مخصوص آفرود است. رینگ‌های 18 اینچی با رنگ برنز مات یا مشکی مات با تایرهای جنرال مدل Grabber به خوبی ذات ماجراجوی آن را نشان می‌دهد.

تبدیل مرسدس‌ بنز ویتو به یک کمپر آفرود

در بخش‌های مختلف بدنه مانند زیر سپر جلو و عقب شاهد حفاظت بهتری از سایر قطعات برای پیمایش‌های خارج جاده‌ای هستیم. با این حال متاسفانه شرکت اسپرتس‌ون تصاویری از داخل کابین منتشر نکرده است. اگرچه که این تیونر پیش‌تر مدعی شده بود خودروی فوق با هدف کمپینگ راهی میدان می‌شود. گفته می‌شود این خودرو تمام تجهیزاتی که برای یک سفر خارج جاده‌ای نیاز دارید را فراهم کرده است. ازجمله گرمایش ثابت، کمپرسور خنک‌کننده، دوش حمام بیرونی و حتی سینک ظرف‌شویی.

بد نیست بدانید قوای محرکه Geotrek Edition یک پیشرانه 2.1 لیتری دو توربو دیزلی است که 190 اسب‌بخار قدرت و 440 نیوتن‌متر گشتاور دارد. این خروجی توسط یک جعبه‌دنده 7 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

تا این لحظه شرکت هنوز اطلاعاتی درباره قیمت آن اعلام نکرده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران