• دوج چلنجر کانورتيبل

عمل زیبایی 26 هزار دلاری

دوج چلنجر، کانورتیبل شد

25 مرداد 1401 14:06

شرکت خودروسازی دوج، چلنجر کانورتیبل را ارائه نمی‌دهد. اما خریداران اکنون یک گزینه قابل انتخاب دارند. همزمان با عرضه مدل‌های 2022، نمایندگی‌های دوج برای مدل سقف بازشونده ثبت سفارش کردند، خودرویی که توسط Drop Top Customs آماده می‌شود. این فرآیند ارزان نیست و هزینه آن 25,999 دلار است.

تبدیل دوج چلنجر به نسخه کانورتیبل ارزان نیست و هزینه آن 25,999 دلار است.این فرآیند نسبتاً ساده است؛ مشتریان به نمایندگی مراجعه کرده و چلنجر خود را در تیپ‌های T , R/T Scat Pack و SRT هل‌کت می‌خرند. سپس، نمایندگی یک گزینه حمل و نقل سریع به Drop Top Customs را ارائه می‌دهد که خریدار می‌تواند انتخاب کند.

خودرو مستقیماً از کارخانه مونتاژ Brampton به فلوریدا منتقل می‌شود. پس از انجام تغییرات، خودرو برای تحویل به نمایندگی منتقل می‌شود. گارانتی برای تمام قطعات اعمال می‌شود و برابر با سه سال و یا 36 هزار مایل است.

دوج چلنجر کانورتیبل

هیچ اشاره‌ای به مدت زمان لازم برای این تغییر نشده است. اما دوج می‌گوید که سفارش‌ها می‌توانند از 16 آگوست برای چلنجر 2022 آغاز شوند‌. این اطلاعیه برای رویداد هفته سرعت دوج منتشر شد. همچنین اطلاعیه‌ای برای دوج دورانگو SRT هلکت جدید مدل 2023 و تریم‌های جدید چلنجر و چارجر نیز وجود دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران