• هنسي پکيج Last Stand دوج چارجر چلنجر هلکت
  • هنسي پکيج Last Stand دوج چارجر چلنجر هلکت

ارائه پکیج Last Stand با 1000 اسب‌بخار قدرت

وداع هنسی با دوج چارجر و چلنجر هلکت

19 آبان 1402 19:12

شرکت هنسی با ارائه پکیج H1000 Last Stand برای دوج چارجر و چلنجر، با این دو خودروی قدرتمند وداع می­‌کند.

این کمپانی آمریکایی با 9 سال تجربه در تقویت این دو خودرو، در سری آخر توانسته خروجی موتور هلکت (Hellcat) را به هزار اسب­‌بخار قدرت و 1285 نیوتن‌متر افزایش بدهد. تیونر اهل تگزاس با نصب سوپرشارژر بزرگ، ارتقا انژکتورها، هدرزهای فولادی با لوله بلند، مبدل کاتالیست عریض و سامانه تهویه محفظه میل‌­لنگ به این مهم دست یافته است.

هنسی پکیج Last Stand دوج چارجر چلنجر هلکت

به لطف این تغییرات، دوج چارجر و چلنجر H1000 Last Stand می‌­توانند ظرف 2.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست یابند. زمان پیمایش مسافت 400 متر به 9.9 ثانیه رسیده و حداکثر سرعت به 227 کیلومتر برساعت افزایش یافته است.

برخلاف برخی دیگر محصولات هنسی، دوج چارجر و چلنجر H1000 Last Stand با برخی تغییرات ظاهری نیز همراه شده‌اند، که احتمالا مهمترین آن‌ها را می­‌توان مجموعه قطعات فیبرکربن شامل باله عقب، زیرسپری جلو، رکاب‌های جانبی و دیفیوزر عقب دانست. رینگ‌های 20 اینچی به رنگ مشکی براق یا خاکستری گرافیت نیز برای هر دو مدل ارائه شده است.

هنسی قصد دارد هریک از دوج چارجر و چلنجر H1000 Last Stand را در تیراژ 50 دستگاه با پلاک ویژه تولید کند.

هنسی پکیج Last Stand دوج چارجر چلنجر هلکت

آقای جان هنسی با اشاره به پیشرانه قدرتمند و توانایی شاسی دوج چارجر و چلنجر، این دو مدل را محبوب­‌ترین محصولات هنسی دانسته است، که اکنون در سری Last Stand با افزایش قدرت و قطعات فیبرکربن همراه شده‌­اند.

پکیج H1000 Last Stand فقط برای دوج چارجر و چلنجر مدل 2021 تا 2023 نصب خواهد شد. برای اطمینان خاطر مشتریان، هنسی اقدام به ارائه ضمانت سه سال یا 36 هزار کیلومتر کرده است. فعلا از قیمت این مجموعه اطلاعی در دسترس نیست.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران
1402/8/24
با سلام خدمت دست اندر کاران باما خیلی لذت بردم از مطالعه موارد خودرو دوج دیتونا
پاسخ
0
0
0