• کانسپت لينکلن مدل L100

نقطه آغاز فصلی جدید

معرفی لینکلن مدل L100

29 مرداد 1401 18:10

در میان انبوه خودروهای خاص که امسال در نمایشگاه پبل بیچ کنکورس الگانس به معرض نمایش درآمده، یک کانسپت از برند لینکلن را نمی‌­توان نادیده گرفت.

همه چیز برای آسایش سرنشینان فراهم شده است، تا جایی که صندلی‌ها را می­‌توان به طرف یکدیگر چرخاند.این خودرو که با نام مدل L100 معرفی شده، یک فست‌­بک با بدنه کشیده است، که با الهام از خودروهای لوکس این برند، مخصوصا Model L مدل 1922 طراحی شده. البته به جزء وجود دو ردیف صندلی در کابین و فاصله زیاد بین محورها، نمی­‌توان شباهت واضحی میان این دو پیدا کرد مخصوصاً که L100 یک خودروی برقی است.

فرم بدنه کانسپت L100 با توجه به اشکال طبیعی و برای دستیابی به آیرودینامیک بهینه، طراحی شده است. درهای این خودرو به صورت یک ­تکه با گلگیرها، به صورت خلاف جهت باز می­‌شود، درحالی‌که سقف نیز به سمت بالا حرکت می‌کند.

با نگاهی به فضای کابین وسیع و پر از نور طبیعی لینکلن L100، عدم وجود هرگونه ابزار متداول برای رانندگی جلب توجه می‌­کند. البته از آنجا که لینکلن این کانسپت را یک خودران معرفی کرده است، نباید از این مورد چندان تعجب کرد.

کانسپت لینکلن مدل L100

همه چیز برای آسایش سرنشینان فراهم شده است، تا جایی که صندلی‌ها را می­‌توان به طرف یکدیگر چرخاند. یک نمایشگر روی کنسول میانی نصب شده که بسیاری موارد لازم برای سرگرمی از جمله صفحه شطرنج، در آن پیش‌­بینی شده است.

لینکلن L100 یک طرح مفهومی است که بیشتر به موارد ظاهری توجه داشته بنابراین درباره شعاع حرکتی، حداکثر سرعت یا سایر جزئیات مربوط به مشخصات فنی این خودرو، هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است. البته این احتمال وجود دارد که برخی نوآوری­‌های موجود در این خودرو، به مرور زمان در محصولات جدید لینکن مشاهده شود.

کانسپت لینکلن مدل L100

مدیرعامل لینکلن یعنی خانم Joy Falotico، دوران فعلی را نقطه‌­ای مهم در تاریخ دانسته است، چراکه پس از یک قرن ارائه نوآوری توسط لینکلن در صنعت خودروسازی، مدل L100 می­‌تواند نقطه آغاز فصلی تازه برای این برند آمریکایی باشد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران