محصول مشترک برند آمریکایی و کالج طراحی ArtCenter

معرفی کانسپت Anniversary از لینکلن

24 مرداد 1400 13:15

در میان انبوهی از مدل‌های شاسی­‌بلند و سوپراسپرت که این روزها از سوی برندهای مختلف خودروسازی معرفی می­‌شود، یک کانسپت توسط لینکلن رونمایی شده که تاحد زیادی از سایرین متفاوت است.

طراحی این خودرو به صورت مشترک توسط لینکلن و متخصصان کالج طراحی ArtCenter در جنوب کالیفرنیا انجام شده است.این کانسپت که با اسم Anniversary به معنای «جشن سالگرد» نامگذاری شده، یک سدان با بدنه کشیده است، که انگار از 20 سال آینده به زمان حاضر آمده.

در همین ابتدا باید خاطرنشان سازیم که طراحی این خودرو به صورت مشترک توسط لینکلن و متخصصان کالج طراحی ArtCenter در جنوب کالیفرنیا انجام شده است. پروژه طراحی Anniversary در قالب ماموریتی برای ساخت محصولی از لینکلن مناسب برای سال 2040 به چهار تیم متشکل از دانشجویان این دانشگاه واگذار شد.

آقای Jordan Meadows از طراحان لینکلن که سمت استادیاری در کالج آرت سنتر را نیز برعهده دارد، ضمن تاکید بر سابقه عالی این کالج در ارائه طرح‌های زیبا، به مطالعه طراحان Anniversary درباره ویژگی­‌های زندگی بشر در سال‌های آینده نیز اشاره کرده که به ایجاد طراحی مناسب برای این خودرو منجر شده است.

کانسپت Anniversary از لینکلن

پروسه طراحی لینکلن Anniversary به ساخت یک نمونه اندازه واقعی از این مدل منجر شده است، که زیبایی این خودروی چهار نفره را نمایش می‌­دهد.

تیم طراحی برای این خودرو یک داستان هم درنظر گرفته بدین معنا که این خودرو به عنوان هدیه سی‌­امین سالگرد ازدواج یک زوج در سال‌های آینده بوده که با نمایش عکس‌ها و فیلم‌های گذشته در نمایشگرهای داخل کابین، خاطرات خوش گذشته را در مقابل دیدگان آن‌ها به معرض نمایش درمی­‌آورد.

کانسپت Anniversary از لینکلن

همانطور که از این خودرو انتظار می­‌رود، لینکلن Anniversary به قابلیت خودران مجهز شده است.

فعلاً نباید انتظار ملاقات با Anniversary را در نمایندگی‌­های لینکلن داشته باشیم، اما بعید نیست که سروکله برخی ویژگی­‌های این مدل در خودروهای جدید این برند پیدا شود که البته اتفاقی مبارک خواهد بود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران