خودرویی کاربردی برای ماجراجویی

معرفی رنو کانگو Hippie Caviar Motel

6 شهریور 1401 09:37

نزدیک به یک سال پس از معرفی رنو ترافیک Hippie Caviar Hotel، اکنون یک کانسپت به نام کانگو Hippie Caviar Motel از سوی خودروساز فرانسوی معرفی شده است.

رنو این ون را به عنوان خودرویی کاربردی برای علاقمندان به طبیعتگردی و ماجراجویی توصیف می‌­کند. شرکت سازنده ، این ون را به عنوان خودرویی کاربردی برای علاقمندان به طبیعتگردی و ماجراجویی توصیف می‌­کند. به منظور انطباق با توصیفاتی که درباره این ون بیان شده، ریل­‌های سقفی برای نصب لوازم اسکی و محفظه اضافه برای قراردادن تجهیزات ورزشی، پیش‌­بینی شده است.

البته قبل از این‌ها، تزئین بدنه با دو رنگ نقره­‌ای و خاکستری در بخش‌های جلو و عقب و نقش گرافیکی کوهستان در میانه بدنه، نظر بیننده را به سوی خود جلب می‌­کند. شیشه عقب با طیفی از رنگ نارنجی پوشانده شده است، که می‌­تواند یادآور منظره طلوع یا غروب خورشید در کوهستان باشد. نشان Hippie Caviar Motel هم روی شیشه انتهایی دیده می‌­شود.

رنو فعلاً تصویری از فضای کابین این ون منتشر نکرده، اما به استفاده از مواد بازیافتی برای ساخت بسیاری قطعات همچون کف‌پوش‌ها، اشاره کرده است. در این نسخه خاص از رنو کانگو، نیمکتی تعبیه شده است، که به تخت خواب تبدیل خواهد شد تا مسافران در طول شب و از طریق سقف شیشه­‌ای، از مشاهده آسمان لذت ببرند.

از آنجا که Hippie Caviar Motel براساس کانگو L2 E-Tech برقی شکل گرفته، یک موتور برقی با 118 اسب‌­بخار قدرت و مجموعه باتری لیتیوم-یون به ظرفیت 45 کیلووات ساعت را به همراه دارد. این مجموعه، شعاع حرکتی 285 کیلومتر و شتاب صفر تا صد 11.6 ثانیه را برای ون رنو فراهم کرده است.

رنو کانگو Hippie Caviar Motel در نوزدهم سپتامبر و در جریان نمایشگاه حمل و نقل هانوفر آلمان معرفی خواهد شد.

دیدگاه کاربران