• تويوتا هايلوکس روگ Toyota Hilux Rogue

نسخه پرچمدار برای بازار استرالیا

معرفی تویوتا هایلوکس روگ

16 شهریور 1401 17:05

تویوتا استرالیا، به طور رسمی هایلوکس روگ (Hilux Rogue) 2023 را عرضه کرده است. این نسخه پرچمدار چندین به روز رسانی جدید دارد و بر اساس گفته شرکت تویوتا، با همان قیمت مدل سال 2022 به فروش می‌رسد و با احتساب هزینه‌های حمل و نقل، به 47.33 هزار دلار می‌رسد.

روگ، گران‌ترین نسخه تویوتا هایلوکس در استرالیاست و قیمت آن به 47 هزار دلار می‌رسد. نسخه روگ، از همان پیشرانه 2.8 لیتری توربودیزل 1GD-FTV با 201 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور، نیرو می‌گیرد. این پیشرانه به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک متصل شده و سیستم محرکه چهار چرخ محرک است.

رنگ بدنه‌ای که در عکس‌ها دیده می‌شود، برنز Oxide نام دارد. علاوه بر آن، هشت رنگ بدنه دیگر نیز در دسترس هستند؛ سفید namely Glacier، سفید Frosted، نقره‌ای Sky، گرافیت، مشکی Eclipse، آبی Nebula، قرمز Feverish و آبی Saturn.

ویژگی ظاهری مهم این پیکاپ، گلگیرهای بزرگ و برآمده است، که به راحتی تشخیص داده می‌شود. طراحی بخش جلو نیز اصلاح شده و اکنون پهن‌تر است تا به خوبی با سپر هماهنگ باشد.

این تغییرات در بدنه خودرو ایجاد شده‌اند، تا سیستم تعلیق اصلاح شود. اکنون طول جلو و عقب به میزان 140 میلی‌متر افزایش یافته است‌. مهندسان تویوتا، طول بازوی تعلیق جلو را افزایش داده‌اند؛ در حالی که زاویه دمپر جلو برای بهبود کارایی تنظیم شده است.

تویوتا هایلوکس روگ Toyota Hilux Rogue

اکسل عقب نیز کشیده‌تر شده و دمپرهای عقب به سمت چرخ‌ها حرکت می‌کنند. روگ جدید اولین نسخه‌ای است که نوار تثبیت‌کننده عقب دارد و گفته‌ می‌شود که استحکام چرخش را 20 درصد بهبود داده است. این موضوع موقع چرخش فرمان، حس بهتری را منتقل می‌کند.

سایر اصلاحات در سیستم ترمز اعمال شده است. برای اولین بار، برای ترمزهای عقب، از دیسک‌های تهویه‌ای استفاده شده است. دیسک‌های ترمز جلو، قطر بیش‌تری برابر با 432 میلی‌متر دارند، که حدود 25 میلی‌متر بیش‌تر از نمونه قبلی است. علاوه‌براین به جای رینگ‌های 17 اینچی قبلی، رینگ‌های 18 اینچی با رنگ تیره در نظر گرفته شده است.

روگ، گران‌ترین نسخه از تویوتا هایلوکس در استرالیاست و ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند روکش غلتکی برای تخت، نوار اسپرت رزینی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، روکش‌ چرمی سوراخ‌دار صندلی‌ها، نمایشگر با دید پانوراما، سیستم صوتی با 9 اسپیکر و ‌... دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران