• پورشه 911 با چادر سقفي براي سفر

با 911 در راه جنگل

سقف جدید پورشه برای کمپینگ

19 شهریور 1401 14:21

بعضی چیزها همیشه هماهنگ هستند؛ مانند ون و کمپینگ در طبیعت؛ اما در مورد خودروهای اسپرت که عمدتاً روی پیست‌ها و گردهمایی سوپراسپرت‌ها حضور دارند، نمی‌توان این ادعا را مطرح کرد. با این حال با چادر سقفی جدید پورشه، خودروهای پرفورمنسی مانند 911 را نیز می‌توان به کمپینگ‌ها برد.

چادر سقفی فوق توسط پورشه Tequipment یعنی بخش لوازم جانبی و ارتقای این برند طراحی و تولید شده است.چادر سقفی فوق توسط پورشه Tequipment یعنی بخش لوازم جانبی و ارتقای این برند طراحی و تولید شده است. در صورتی که نخواهید این چادر را برپا کنید، می‌توانید آن را به شکل یک جعبه در بالای خودرو قرار دهید. شرکت طراح این جعبه را برای مدل‌های 911، پانامرا، کاین، ماکان و حتی تایکان نیز صرف نظر از اینکه خودروهای فوق دارای ریل سقفی هستند در نظر گرفته است.

چادر فوق در زمانی که برپا می‌شود به لطف دو پنجره جانبی و یک پنجره سقفی منظره‌ای عالی از بیرون را فراهم می‌کند. پورشه می‌گوید این چادر می‌تواند دو بزرگسال را به طور کامل درون خود جای دهد و قابلیت استفاده در همه فصول سال را دارد. داخل آن یک تشک پلی‌فورمی یکپارچه نیز قرار داده شده است.

پورشه 911 با چادر سقفی برای سفر

از نظر بصری دیوارهای جانبی از سبک پورشه 911 تقلید کرده‌اند و حتی لوگوی پورشه در چند وجه آن دیده می‌شود. به ادعای پورشه برپا کردن این چادر بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قفل‌های ایمنی جعبه را باز کنید. جعبه را کمی بلند کنید و با کمک فشار گاز چادر را سرهم کنید. در مرحله آخر نیاز دارید تا با چهار پایه اطراف چادر را محکم کنید.

پورشه در آینده نزدیک فروش چادر سقفی خود را در دو رنگ خاکستری مشکی روشن و خاکستری مشکی تیره عرضه می‌کند. البته سایر لوازم اصلی پورشه برای کمپینگ نیز در لیست فروش قرار می‌گیرند.

پیش‌بینی می‌شود قیمت تحویل آن حدود 5000 دلار است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران