• تويوتا اينووا Toyota Innova ميني ون 7 نفره

مینی ون 7 نفره با قیمت پایه 29 هزار دلار

معرفی تویوتا اینووا 2022

20 شهریور 1401 11:39

تویوتا مالزی، چندین محصول را در خط تولید خود، به‌روز کرده است. یکی از این مدل‌ها، مینی ون اینووا Innova است که هنوز در سه تیپ پایه 2.0E، میان‌رده 2.0G و بالارده 2.0X عرضه می‌شود‌.

این MPV هفت‌نفره، یک موتور 2 لیتری تنفس‌طبیعی 1TR-FE دارد که 139 اسب‌بخار قدرت و 183 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. تیپ 2.0G با قیمت 29 هزار دلار (بدون بیمه) به فروش می‌رسد؛ در حالی که 2.0X حدود 31 هزار دلار قیمت دارد. هر کدام از مدل‌ها شامل گارانتی پنج ساله با مسافت پیموده نامحدود می‌شود.

این MPV هفت‌نفره، یک موتور 2 لیتری تنفس‌طبیعی 1TR-FE دارد که 139 اسب‌بخار (PS) در 5600 دور در دقیقه و 183 نیوتن‌متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه تولید می‌کند. نیروی تولیدشده از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. سه حالت رانندگی نرمال، اکو و پاور برای این خودرو وجود دارد‌.

تیپ‌های 2.0G و 2.0X یک نمایشگر 9 اینچی لمسی جدید دارند، که اکنون از سیستم Android Auto و Apple CarPlay پشتیبانی می‌کند. تویوتا مالزی می‌گوید که این نسخه‌ها، یک پورت شارژ سریع USB-C نیز دارند. این یک رابط برای نمایشگر نمای پانورامیک نیز هست.

به صورت ویژه برای نسخه بالارده 2.0X، یک ضبط‌کننده ویدیو دیجیتال جلو وجود دارد که می‌تواند به صورت بی‌سیم به تلفن هوشمند متصل شود و ویدیوها را انتقال دهد.

تویوتا اینووا Toyota Innova مینی ون 7 نفره

لازم به ذکر است که به جزء تغییرات نام‌برده، تویوتا اینووا هیچ تغییر دیگری نسب به قبل ندارد‌.

نسخه 2.0E به طور استاندارد با رینگ‌های 16 اینچی عرضه می‌شود که با تایرهای 205/65 پوشیده شده‌اند. سایر ویژگی‌های آن عبارتند از لامپ‌های هالوژنی خودکار جلو، مه‌شکن‌های عقب، جلوپنجره مشکی و نقره‌ای، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی، شش اسپیکر، شارژر وایرلس (که در نوامبر گذشته معرفی شد)، سیستم تهویه مطبوع دستی با دریچه‌های عقب، فرمان و اهرم تعویض دنده اورتان، روکش پارچه‌ای مشکی، تنظیم دستی صندلی‌های جلو، ABS، سنسور عقب، هفت ایربگ و ...

نسخه 2.0G علاوه بر ویژگی‌های نسخه 2.0E، شامل موارد زیر نیز می‌شود؛ مه‌شکن‌های جلو، جلوپنجره کرومی با رنگ خاکستری، آینه‌های کرومی جانبی با قابلیت جمع‌شوندگی، دستگیر‌ه‌های کرومی درها، پنل Optitron با نمایشگر 4.2 اینچی چند اطلاعاتی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، روشنایی محیط، روکش چرم فرمان و اهرم تعویض دنده، درب صندوق با قابلیت بسته شدن آسان، رادار نقاط کور با هشدار ترافیک عقب، سیستم VTS و ... .

نسخه 2.0X بالارده است و ویژگی‌های بیش‌تری را ارائه می‌دهد که عبارتند از رینگ‌های 17 اینچی با تایرهای 215/55، بسته ظاهری، چراغ‌های جلو LED، مه‌شکن‌های LED جلو، جلوپنجره کرومی تیره، روکش چرم ترکیبی کابین، تنظیم برقی صندلی راننده، صندلی‌های خلبانی ردیف دوم (به جای صندلی‌های نیمکتی 60:40) و DVR جلو.

ویژگی‌هایی مانند DVR، رادار نقاط کور با هشدار ترافیک عقب و PVM، با هزینه اضافه به نسخه 2.0E اضافه می‌شوند. البته هنوز قیمت‌های این ویژگی‌ها اعلام نشده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران