• بايک X55
  • بايک X55
  • بايک X55
  • بايک X55

کراس‌اوری اقتصادی برای بازارهای در حال توسعه

معرفی بایک X55 نسخه Honor

24 شهریور 1401 11:00

نسل دوم بایک X55  از سال 2017 در بازار حضور دارد. این کراس­‌اور کلاس C (کامپکت) علاوه بر چین، در برخی کشورهای دیگر همچون آرژانتین هم به فروش می­‌رسد. خودروساز چینی تصمیم گرفته که نسخه Honor از این محصول را در آرژانتین عرضه نماید.

بایک X55 Honor با گارانتی هفت سال یا صد هزار کیلومتر در این کشور آمریکای جنوبی عرضه می‌­شود.نیروی حرکتی بایک X55 از پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ حاصل شده که 148 اسب­‌بخار قدرت و 210 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT با قابلیت شبیه‌­ساز 6 دنده در حالت دستی، به محور جلو انتقال می‌­دهد. این پیشرانه با کد فنی 4A91، در سال 2004 و تحت مشارکت میتسوبیشی با مرسدس طراحی شده و در تعدادی از محصولات خودروساز ژاپنی همچون لنسر، ایکس‌پندر و کولت و همچنین در اسمارت فور فور و بسیاری از محصولات خودروسازان چینی نصب شده است.

چراغ‌های LED جلو و عقب، طرح جدید جلوپنجره و افزایش اندازه نمایشگر مرکزی به 9 اینچ تمام تغییراتی است، که برای نسخه Honor بایک X55 درنظر گرفته شده.

سیستم کی­لس، دوربین دید عقب، فرمان چند حالته، صفحه پشت آمپر دیجیتال، روکش چرم صندلی‌ها، شش کیسه هوا، سنسورهای عقب، سیستم پایداری و کنترل کشش و چراغ‌های خودکار ، سایر امکانات رفاهی و ایمنی موجود در بایک X55 است.

بایک X55

بایک X55 Honor با گارانتی هفت سال یا صد هزار کیلومتر در این کشور آمریکای جنوبی عرضه می‌­شود.

شرکت بایک در سال 1958 تاسیس شده ولی شهرت جهانی خود را زمانی به دست آورد که امتیاز استفاده از پلتفرم‌های شرکت سوئدی ساب را خریداری نمود. شراکت این برند با مرسدس بنز برای عرضه محصولاتی در چین نیز همچنان ادامه دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران