• جيپ گرند چروکي 4xe نسخه سي سالگي

4700 دلار گران‌تر

معرفی جیپ گرند چروکی 4xe نسخه سی سالگی

25 شهریور 1401 14:12

نزدیک به سه دهه از حضور جیپ گرند چروکی به عنوان یک خودروی آفرودر پرمیوم می­‌گذرد. این خودرو برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو دیترویت 1992 رونمایی و از سال 1993 وارد بازار شد. از آن زمان تاکنون، بیش از 7 میلیون دستگاه از جیپ گرند چروکی به فروش رسیده است. به همین مناسبت، خودروساز آمریکایی تصمیم گرفته که نسخه سی سالگی از این محصول را معرفی کند.

نسخه سی سالگی جیپ گرند چروکی 4xe با قیمت 4700 دلار بیشتر از مدل استاندارد عرضه می­‌شود.جیپ گرند چروکی 4xe در نسخه سی سالگی (30th Anniversary) به واسطه تریم مشکی ظاهری، رینگ‌های 20 اینچی با پره­‌های Y شکل، قلاب یدک­‌کش به رنگ آبی، قطعات همرنگ بدنه و نشان‌های ویژه، از مدل استاندارد متمایز شده است.

در فضای کابین با روکش چرم Capri به رنگ مشکی، تهویه صندلی‌های جلو، شارژر بی‌سیم، سیستم صوتی Alpine با 9 بلندگو و نمایشگر 10.1 اینچی با پشتیبانی از مسیریاب و اپل کارپلی و اندروید اتو بیسیم، مواجه هستیم.

سنسورهای جلو و عقب، برف­‌پاکن خودکار، آینه دید عقب و دوربین 360 درجه، از دیگر موارد موجود در کابین نسخه سی سالگی جیپ گرند چروکی 4xe است.

جیپ گرند چروکی 4xe نسخه سی سالگی

این مدل از نظر فنی تفاوتی ندارد و نیروی حرکتی خود را از سامانه هیبرید شامل یشرانه 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر و پیشرانه برقی به دست می‌آورد. مجموع خروجی این سامانه برابر با 375 اسب‌­بخار قدرت و 637 نیوتن‌متر گشتاور اعلام شده است.

باتری 17 کیلووات ساعت نیز نیروی لازم برای پیمودن 40 کیلومتر مسافت را فراهم می‌­کند. این خودرو می­‌تواند 2.72 تن را یدک بکشد.

به منظور ارائه عملکرد مناسب در بیراهه­‌نوردی، جیپ گرند چروکی 4xe به سامانه Quadra Trac II 4x4 با دو ترنسفر کیس (جعبه انتقال قدرت) مجهز شده است، که در تریم تریل هاوک، با دیفرانسیل لغزش-محدود عقب، کنترل کشش Selec-Terrain و فاصله 27.6 سانتیمتری از سطح زمین همراه می­‌شود.

جیپ گرند چروکی 4xe نسخه سی سالگی

نسخه سی سالگی جیپ گرند چروکی 4xe با قیمت 4700 دلار بیشتر از مدل استاندارد عرضه می­‌شود. ثبت سفارش این مدل از اواخر امسال و تحویل به مشتریان از اوایل سال آینده آغاز می‌­شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران