• سه‌هول Aipo S

کراس‌اوری برقی برای بازار چین

معرفی سه‌هول Aipo S

29 شهریور 1401 20:00

کراس‌ور الکتریکی سه‌هول با نام Aipao S، در نمایشگاه خودرو چنگدو در ماه آگوست رونمایی شد. اکنون احتمال دارد که پیش فروش آن از 21 سپتامبر آغاز شود.

موتور 160 کیلووات ساعتی سه‌هول Aipo S توسط Hefei Daoyi Power Technology و هوآوی تامین می‌شود.خودروسازی Sehol در سال 2020 تاسیس شد و ابتدا SOL نام داشت. این برند چینی تاکنون خودروهای برقی متعددی، مانند سه‌هول E50A تولید کرده است.

کلمه Aipao در زبان چینی، به معنای دویدن است. Aipao S در واقع نسخه الکتریکی سه‌هول QX است‌. ابعاد این خودرو عبارت است از 4610/1890/1700 میلی‌متر با فاصله محوری 2720 میلی‌متری.

رینگ‌ها پنج پره هستند و یک نوار کرومی به لبه پایینی پنجره‌ها افزوده شده است. در نمای جلویی خودرو، یک جلوپنجره مصنوعی دیده می‌شود و چراغ‌های باریک، توسط یک نوار نورانی متصل هستند.

سه‌هول Aipo S

فضای داخلی سه‌هول آیپائو S با رنگ آبی روشن طراحی شده است. ابعاد نمایشگرها هنوز اعلام نشده است. این خودرو مجهز به ویژگی‌های دستیار کمک راننده سطح دو و تنظیم برقی صندلی‌های جلو است.

اکنون اطلاعات دقیقی از باتری و خروجی Aipao S در دسترس نیست، اما سه‌هول اعلام کرده بود که این خودرو به فناوری باتری سلولی مجهز شده و 21700 سلول باتری و مواد کاتد NCA نیکل بالا ساخت چین دارد. با توجه به مشخصات مربوط به مدل E50X، موتور 160 کیلووات ساعتی آن توسط Hefei Daoyi Power Technology و هوآوی تامین می‌شود.

دیدگاه کاربران