• دانگ فنگ T5 نسخه Mach Edition
  • دانگ فنگ T5 نسخه Mach Edition

نسخه اسپرت از فردا T5

معرفی دانگ فنگ T5 نسخه Mach Edition

6 مهر 1401 11:18

شرکت دانگ فنگ تصمیم گرفته نسخه جدیدی از فورتینگ T5 را با لقب Mach Edition وارد بازار کند. این خودرو که از مدتی پیش با نام فردا T5 در ایران به فروش می‌­رسد، از 20 سپتامبر وارد بازار چین خواهد شد. این نسخه جدید با برخی تغییرات در بدنه و کابین و همچنین اضافه شدن برخی امکانات رفاهی، از مدل استاندارد متمایز شده است.

این نسخه جدید با برخی تغییرات در بدنه و کابین و همچنین اضافه شدن برخی امکانات رفاهی، از مدل استاندارد متمایز شده است.ترکیب رنگ بدنه با نوارهای نارنجی، نخستین ویژگی دانگ فنگ Mach Edition T5 است. ریل سقفی به همراه نوار نارنجی که در امتداد گرافیک چراغ‌های جلو قرار گرفته، از دیگر ویژگی‌های ظاهری این محصول است. نکته عجیب آن که در نمای عقب دانگ فنگ Mach Edition T5 شاهد طرح نسخه قدیمی این خودرو هستیم.

طراحی فضای کابین دانگ فنگ Mach Edition T5 نسبت به قبل تغییری نداشته و مواردی شامل نمایشگر عمودی و فرمان سه شاخه همچنان دیده می­‌شود، اما از چهار رنگ خاکستری، مشکی، سفید و نارنجی برای تزئین بخش‌های مختلف استفاده شده است. این خودرو را می‌­توان در دو نسخه پنج یا هفت نفره سفارش داد.

دانگ فنگ T5 نسخه Mach Edition

دانگ فنگ Mach Edition T5 به پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده است، که 190 اسب‌­بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال می‌­دهد.

» بررسی اف ام سی T5 فردا موتور «

درباره قیمت دانگ فنگ Mach Edition T5 فعلاً اطلاعی در دسترس نیست. برخی رسانه‌­های چینی از کیا سلتوس به عنوان رقیب دانگ فنگ Mach Edition T5 یاد می‌­کنند.

دیدگاه کاربران