• نسخه‌اي خاص از ب‌ ام‌ و i4 M50 در همکاري با Kith

همکاری مجدد با Kith

معرفی نسخه‌ای خاص از ب‌ ام‌ و i4 M50

11 مهر 1401 10:15

ب‌ ام‌ و و Kith دوباره با یکدیگر متحد و همکار شده‌اند. سال 2020 بود که هر دو شرکت در پروژه M4 کامپتیشن همکاری کردند. اکنون دو شریک به سراغ محصول الکتریکی ب‌ ام‌ و i4 M50 رفته‌اند.

ب‌ ام‌ و و Kith تنها 7 دستگاه از این ب‌ ام‌ و i4 M50 خاص را تولید می‌کنند.رونی فیگ، بنیانگذار و طراح شرکت Kith، ظاهر خودرو را طراحی کرده است. بدنه به رنگ سبز Vitality سفارشی درآمده و نشان «KITH» روی سپر عقب با نشان M ترکیب شده است. اگر دقت کنیم، رنگ سبز Vitality روی لوگو کاپوت نیز وجود دارد.

فضای داخلی با چرم Individual Merino پوشیده شده است و رنگ کاراملی روشن دارد. حروف برجسته Kith روی کنسول میانی و پشت‌سری صندلی‌ها وجود دارد. از طرفی، عبارت Kith Exclusive Edition به صورت لیزری روی در جالیوانی و داشبورد سمت سرنشین، حک شده است.

نسخه‌ای خاص از ب‌ ام‌ و i4 M50 در همکاری با Kith

این همکاری شامل یک ب‌ ام‌ و سفارشی 1602 Elektro  مدل 1972 نیز هست که در یک دستگاه ساخته می‌شود. این خودرو توسط مدیر و طراح KITH به محصول برقی تبدیل شده است. این خودرو در واقع ادای احترامی به دو خودرو برقی 1602 است که در بازی‌های المپیک 1972 مونیخ به نمایش درآمدند.

متاسفانه افراد نمی‌توانند به این مدل کلاسیک دسترسی داشته باشند؛ اما مدل i4 M50 به تعداد محدود در دسترس است. ب‌ ام‌ و و Kith تنها 7 دستگاه از این محصول را تولید می‌کنند. قیمت آن مشخص نیست و اولین نمونه به حراج گذاشته می‌شود.

نسخه‌ای خاص از ب‌ ام‌ و i4 M50 در همکاری با Kith

شرکت KITH یک کالکشن 51 تکه، شامل پوشاک، اکسسوری و ... ، را با نام هر دو برند و رنگ سفارشی سبز Vitality ارائه می‌دهد.

دیدگاه کاربران